Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013
0
Η Ζωή του Ισααάκ Νεύτωνα - Richard Westfall
By mr zermen / Posted on Σεπτεμβρίου 22, 2013 / ΒΙΒΛΙΑ
0
Νίκολα Τέσλα ο Απαγορευμένος Επιστήμονας - Γιώργος Στάμκος
By mr zermen / Posted on Σεπτεμβρίου 22, 2013 / ΒΙΒΛΙΑ, ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΕΡΓΑ
0
Leo Buscaglia - Να Ζεις, Ν' Αγαπάς και να Μαθαίνεις
By mr zermen / Posted on Σεπτεμβρίου 22, 2013 / ΒΙΒΛΙΑ
0
Dan Millman - Ο Δρόμος του Ειρηνικού Πολεμιστή
By mr zermen / Posted on Σεπτεμβρίου 22, 2013 / ΒΙΒΛΙΑ
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013
0
Αρχαία ελληνικά στα δημοτικά σχολεία της Οξφόρδης από το Σεπτέμβρη
By mr zermen / Posted on Σεπτεμβρίου 20, 2013 / Γηράσκω αεί διδασκόμενος, ΔΙΑΦΟΡΑ
Από το Σεπτέμβριο θα
ξεκινήσει η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στα δημοτικά σχολεία της Οξφόρδης,
απόφαση που ελήφθη από το βρετανικό υπουργείο Παιδείας.
Η εφημερίδα Guardian μάλιστα
πραγματοποίησε δημοσκόπηση στην ιστοσελίδα της, στην οποία το κοινό απάντησε, σε
ποσοστό 80%, ότι η διδασκαλία αρχαίων ελληνικών "είναι καλή ιδέα. Τα αρχαία
ελληνικά είναι η ρίζα του πολιτισμού".
Όπως σημειώνει στο σχετικό άρθρο της η Daily Telegraph, μετά από την επιτυχία που συνάντησε προηγούμενο πρόγραμμα για την εισαγωγή λατινικών σε δεκάδες δημοτικά σχολεία της χώρας, τα αρχαία ελληνικά θα διδάσκονται σε τρία σχολεία στην περιοχή της Οξφόρδης (160 μαθητές) παράλληλα με μαθήματα ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού.
Πρόκειται για το σχέδιο Ίρις του οποίου ηγείται οργάνωση με θέμα την προαγωγή της διδασκαλίας των κλασικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη Βρετανία. Η δρ. Lorna Robinson, η οποία ηγήθηκε της μάχης για την επαναφορά και των λατινικών στα σχολεία, θεωρεί πως τα αρχαία ελληνικά θα έχουν μεγάλη επιτυχία, αφού «θα παράσχουν μια καθαρή και συναρπαστική βάση για την κατανόηση πολλών πολυπλοκοτήτων της αγγλικής γραμματικής».
via
http://news.youropia.gr/
Όπως σημειώνει στο σχετικό άρθρο της η Daily Telegraph, μετά από την επιτυχία που συνάντησε προηγούμενο πρόγραμμα για την εισαγωγή λατινικών σε δεκάδες δημοτικά σχολεία της χώρας, τα αρχαία ελληνικά θα διδάσκονται σε τρία σχολεία στην περιοχή της Οξφόρδης (160 μαθητές) παράλληλα με μαθήματα ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού.
Πρόκειται για το σχέδιο Ίρις του οποίου ηγείται οργάνωση με θέμα την προαγωγή της διδασκαλίας των κλασικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη Βρετανία. Η δρ. Lorna Robinson, η οποία ηγήθηκε της μάχης για την επαναφορά και των λατινικών στα σχολεία, θεωρεί πως τα αρχαία ελληνικά θα έχουν μεγάλη επιτυχία, αφού «θα παράσχουν μια καθαρή και συναρπαστική βάση για την κατανόηση πολλών πολυπλοκοτήτων της αγγλικής γραμματικής».
via
http://news.youropia.gr/
0
Επειδή μάλλον δεν έχει γίνει κατανοητή η πολιτική της μνημονιακής συγκυβέρνησης αναφορικά με την Παιδεία, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
1. Το νέο σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας προβλέπει πανελλαδικές εξετάσεις σε κάθε τάξη του Λυκείου. Δηλαδή οι μαθητές, για την προαγωγή τους στην επόμενη τάξη και για να πάρουν απολυτήριο Λυκείου, θα περνούν από εξετάσεις πανελλαδικού χαρακτήρα. Μετά και από το απολυτήριο, όσοι επιθυμούν να εισαχθούν σε κάποιο Πανεπιστήμιο θα υποβάλλονται σε νέες πανελλήνιες εξετάσεις για τέταρτη φορά.
Τα μαθήματα της τελικής εξέτασης για την εισαγωγή σε ΑΕΙ θα είναι 4, ωστόσο θα μετρούν και οι βαθμολογίες όλων των προηγούμενων ετών.
Αποτέλεσμα:
α. Μαζική φυγή των μαθητών από τα Γενικά Λύκεια. Ποιος έχει το κουράγιο να δώσει ΤΕΣΣΕΡΙΣ φορές Πανελλήνιες; Ποιος γονέας μπορεί να ανταπεξέλθει στα φροντιστηριακά έξοδα;
β. Το σχολείο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο. Στόχος η στείρα εκμάθηση γνώσεων και η παπαγαλία. Απουσία κρίσης=εκμετάλλευση.
γ. Σωρεία λουκέτων στα Γενικά Λύκεια. Γιατί να παραμείνει ανοικτό ένα σχολείο χωρίς μαθητές; Άρα, δεν χρειάζονται ούτε οι καθηγητές. Στον Καιάδα!
2. Το μεγάλο πάρτι όμως, γίνεται με τα Τεχνικά Λύκεια. Τι προβλέπει το νέο νομοσχέδιο;
Στη Β’ και την Γ’ τάξη 22 ώρες θα δίνονται σε μαθήματα ειδικότητας. Από αυτές οι μισές ώρες θα γίνονται στο σχολείο για τη θεωρητική κατάρτιση και οι υπόλοιπες σε παραγωγικές μονάδες.
Πάμε πάλι γιατί μάλλον δεν προσέξατε την τελευταία πρόταση: οι μισές ώρες θα γίνονται στο σχολείο για τη θεωρητική κατάρτιση και οι υπόλοιπες σε παραγωγικές μονάδες.
Παραγωγικές μονάδες; Μαθητεία; Παιδική εργασία!!!
Νέοι και νέες 15-18 ετών, θα εργάζονται ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ για μισθούς ΠΕΙΝΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΣΗΜΑ, σε επιχειρήσεις που θα εκμεταλλεύονται το παρόν καθεστώς. Κάλυψη θα υπάρχει μόνο σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος.
Αποτέλεσμα:
α. Αύξηση της ανεργίας. Ο εργοδότης, δεν έχει κανένα λόγο να προσλάβει πτυχιούχους, όταν μπορεί να παράξει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα με φθηνά εργατικά χέρια. Μην ξεχνάτε ότι στόχος του εργοδότη, ήταν και είναι μόνο η αύξηση του κέρδους, με δραματική μείωση του κόστους.
β. Αθρόα μετανάστευση. Ο νέος ΕΡΓΑΤΗΣ που δεν δύναται να βρει πλέον δουλειά – αφού θα έχει αντικατασταθεί από έτερα 15χρονα- θα μεταβεί σε βιομηχανικές χώρες για να παρέχει τις υπηρεσίες του. Ποια είναι η πιο κοντινή ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ χώρα της ΕΕ; Η Γερμανία! Bingo!!!
γ. Δραματική αύξηση της παροχής υπηρεσιών παιδείας από ιδιώτες. Ο νέος που μέχρι πρότινος φοιτούσε σε ΕΠΑΛ και η ειδικότητά του καταργήθηκε, θα αναγκαστεί να μεταβεί σε Ιδιωτικά ΙΕΚ προκειμένου να καλύψει τα κενά.
Ποια άρθρα της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού και του Ελληνικού Συντάγματος, καταστρατηγούνται:
Είναι το νομοσχέδιο παράνομο και αντισυνταγματικό; Και όμως είναι! Ρίξτε μία ματιά στο άρθρο 32 της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ΟΗΕ), που επικυρώθηκε από την Ελληνική Δημοκρατία, στις 2 Δεκεμβρίου 1992.
Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 32:
Άρθρο 32
1. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη αναγνωρίζουν το δικαίωμα του παιδιού να προστατεύεται από την οικονομική εκμετάλλευση και από την εκτέλεση οποιασδήποτε εργασίας που ενέχει κινδύνους ή που μπορεί να εκθέσει σε κίνδυνο την εκπαίδευσή του ή να βλάψει την υγεία του ή τη σωματική, πνευματική, ψυχική, ηθική ή κοινωνική ανάπτυξή του.
2. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη παίρνουν νομοθετικά, διοικητικά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά μέτρα για να εξασφαλίσουν την εφαρμογή του παρόντος άρθρου. Για το σκοπό αυτόν, και λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές διατάξεις των άλλων διεθνών οργάνων, τα Συμβαλλόμενα Κράτη ειδικότερα:
α) Ορίζουν ένα κατώτατο όριο ή κατώτατα όρια ηλικίας για την είσοδο στην επαγγελματική απασχόληση.
β) Προβλέπουν μια κατάλληλη ρύθμιση των ωραρίων και των συνθηκών εργασίας.
γ) Προβλέπουν κατάλληλες ποινές και άλλες κυρώσεις, για να εξασφαλίσουν την αποτελεσματική εφαρμογή του παρόντος άρθρου.
Το παρόν υπερψηφισθέν νομοσχέδιο, δεν παραβιάζει όμως μόνο το Διεθνές Δίκαιο αλλά και το ίδιο το Σύνταγμα της χώρας.
Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος:
H Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Συμπέρασμα:
Η γαλαζοπράσινη μνημονιακή συγκυβέρνηση, καταπατώντας κάθε έννοια Δικαίου, προωθεί την προβατοποίηση και αποβλάκωση μεγάλης μερίδας του ελληνικού πληθυσμού.
Οι κ.κ. Σαμαράς και Βενιζέλος, γνωρίζουν πάρα πολύ καλά το γνωστό απόφθεγμα του Φράνσις Μπέικον, «η γνώση είναι δύναμη». Και αυτή τη δύναμη, φροντίζουν να την αφαιρέσουν από το σύνολο του ελληνικού λαού.
Γιατί λαός χωρίς γνώση, λαός χωρίς ΠΑΙΔΕΙΑ, μετατρέπεται σε άβουλη και χειραγωγήσιμη μάζα που αδυνατεί να υπερασπιστεί τα δικαιώματά της.
Γονείς, μαθητές, καθηγητές αλλά και το ίδιο το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, οφείλουν να προστατεύσουν ως κόρη οφθαλμού το βασικότερο ίσως πυλώνα του ίδιου του εθνικού μας κράτους. Την εκπαίδευση.
Μην ξεχνάτε ποτέ, τη ρήση του μεγαλύτερου ίσως φιλοσόφου και στοχαστή, της αρχαίας Ελλάδας. Του Σωκράτη:
Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει.
Η μόρφωση, όπως ακριβώς μια εύφορη γη, φέρνει όλα τα καλά.
Αντίνοος
kathigitis.org
Τα πέτρινα χρόνια της εκπαίδευσης
Επειδή μάλλον δεν έχει γίνει κατανοητή η πολιτική της μνημονιακής συγκυβέρνησης αναφορικά με την Παιδεία, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
1. Το νέο σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας προβλέπει πανελλαδικές εξετάσεις σε κάθε τάξη του Λυκείου. Δηλαδή οι μαθητές, για την προαγωγή τους στην επόμενη τάξη και για να πάρουν απολυτήριο Λυκείου, θα περνούν από εξετάσεις πανελλαδικού χαρακτήρα. Μετά και από το απολυτήριο, όσοι επιθυμούν να εισαχθούν σε κάποιο Πανεπιστήμιο θα υποβάλλονται σε νέες πανελλήνιες εξετάσεις για τέταρτη φορά.
Τα μαθήματα της τελικής εξέτασης για την εισαγωγή σε ΑΕΙ θα είναι 4, ωστόσο θα μετρούν και οι βαθμολογίες όλων των προηγούμενων ετών.
Αποτέλεσμα:
α. Μαζική φυγή των μαθητών από τα Γενικά Λύκεια. Ποιος έχει το κουράγιο να δώσει ΤΕΣΣΕΡΙΣ φορές Πανελλήνιες; Ποιος γονέας μπορεί να ανταπεξέλθει στα φροντιστηριακά έξοδα;
β. Το σχολείο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο. Στόχος η στείρα εκμάθηση γνώσεων και η παπαγαλία. Απουσία κρίσης=εκμετάλλευση.
γ. Σωρεία λουκέτων στα Γενικά Λύκεια. Γιατί να παραμείνει ανοικτό ένα σχολείο χωρίς μαθητές; Άρα, δεν χρειάζονται ούτε οι καθηγητές. Στον Καιάδα!
2. Το μεγάλο πάρτι όμως, γίνεται με τα Τεχνικά Λύκεια. Τι προβλέπει το νέο νομοσχέδιο;
Στη Β’ και την Γ’ τάξη 22 ώρες θα δίνονται σε μαθήματα ειδικότητας. Από αυτές οι μισές ώρες θα γίνονται στο σχολείο για τη θεωρητική κατάρτιση και οι υπόλοιπες σε παραγωγικές μονάδες.
Πάμε πάλι γιατί μάλλον δεν προσέξατε την τελευταία πρόταση: οι μισές ώρες θα γίνονται στο σχολείο για τη θεωρητική κατάρτιση και οι υπόλοιπες σε παραγωγικές μονάδες.
Παραγωγικές μονάδες; Μαθητεία; Παιδική εργασία!!!
Νέοι και νέες 15-18 ετών, θα εργάζονται ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ για μισθούς ΠΕΙΝΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΣΗΜΑ, σε επιχειρήσεις που θα εκμεταλλεύονται το παρόν καθεστώς. Κάλυψη θα υπάρχει μόνο σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος.
Αποτέλεσμα:
α. Αύξηση της ανεργίας. Ο εργοδότης, δεν έχει κανένα λόγο να προσλάβει πτυχιούχους, όταν μπορεί να παράξει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα με φθηνά εργατικά χέρια. Μην ξεχνάτε ότι στόχος του εργοδότη, ήταν και είναι μόνο η αύξηση του κέρδους, με δραματική μείωση του κόστους.
β. Αθρόα μετανάστευση. Ο νέος ΕΡΓΑΤΗΣ που δεν δύναται να βρει πλέον δουλειά – αφού θα έχει αντικατασταθεί από έτερα 15χρονα- θα μεταβεί σε βιομηχανικές χώρες για να παρέχει τις υπηρεσίες του. Ποια είναι η πιο κοντινή ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ χώρα της ΕΕ; Η Γερμανία! Bingo!!!
γ. Δραματική αύξηση της παροχής υπηρεσιών παιδείας από ιδιώτες. Ο νέος που μέχρι πρότινος φοιτούσε σε ΕΠΑΛ και η ειδικότητά του καταργήθηκε, θα αναγκαστεί να μεταβεί σε Ιδιωτικά ΙΕΚ προκειμένου να καλύψει τα κενά.
Ποια άρθρα της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού και του Ελληνικού Συντάγματος, καταστρατηγούνται:
Είναι το νομοσχέδιο παράνομο και αντισυνταγματικό; Και όμως είναι! Ρίξτε μία ματιά στο άρθρο 32 της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ΟΗΕ), που επικυρώθηκε από την Ελληνική Δημοκρατία, στις 2 Δεκεμβρίου 1992.
Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 32:
Άρθρο 32
1. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη αναγνωρίζουν το δικαίωμα του παιδιού να προστατεύεται από την οικονομική εκμετάλλευση και από την εκτέλεση οποιασδήποτε εργασίας που ενέχει κινδύνους ή που μπορεί να εκθέσει σε κίνδυνο την εκπαίδευσή του ή να βλάψει την υγεία του ή τη σωματική, πνευματική, ψυχική, ηθική ή κοινωνική ανάπτυξή του.
2. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη παίρνουν νομοθετικά, διοικητικά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά μέτρα για να εξασφαλίσουν την εφαρμογή του παρόντος άρθρου. Για το σκοπό αυτόν, και λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές διατάξεις των άλλων διεθνών οργάνων, τα Συμβαλλόμενα Κράτη ειδικότερα:
α) Ορίζουν ένα κατώτατο όριο ή κατώτατα όρια ηλικίας για την είσοδο στην επαγγελματική απασχόληση.
β) Προβλέπουν μια κατάλληλη ρύθμιση των ωραρίων και των συνθηκών εργασίας.
γ) Προβλέπουν κατάλληλες ποινές και άλλες κυρώσεις, για να εξασφαλίσουν την αποτελεσματική εφαρμογή του παρόντος άρθρου.
Το παρόν υπερψηφισθέν νομοσχέδιο, δεν παραβιάζει όμως μόνο το Διεθνές Δίκαιο αλλά και το ίδιο το Σύνταγμα της χώρας.
Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος:
H Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Συμπέρασμα:
Η γαλαζοπράσινη μνημονιακή συγκυβέρνηση, καταπατώντας κάθε έννοια Δικαίου, προωθεί την προβατοποίηση και αποβλάκωση μεγάλης μερίδας του ελληνικού πληθυσμού.
Οι κ.κ. Σαμαράς και Βενιζέλος, γνωρίζουν πάρα πολύ καλά το γνωστό απόφθεγμα του Φράνσις Μπέικον, «η γνώση είναι δύναμη». Και αυτή τη δύναμη, φροντίζουν να την αφαιρέσουν από το σύνολο του ελληνικού λαού.
Γιατί λαός χωρίς γνώση, λαός χωρίς ΠΑΙΔΕΙΑ, μετατρέπεται σε άβουλη και χειραγωγήσιμη μάζα που αδυνατεί να υπερασπιστεί τα δικαιώματά της.
Γονείς, μαθητές, καθηγητές αλλά και το ίδιο το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, οφείλουν να προστατεύσουν ως κόρη οφθαλμού το βασικότερο ίσως πυλώνα του ίδιου του εθνικού μας κράτους. Την εκπαίδευση.
Μην ξεχνάτε ποτέ, τη ρήση του μεγαλύτερου ίσως φιλοσόφου και στοχαστή, της αρχαίας Ελλάδας. Του Σωκράτη:
Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει.
Η μόρφωση, όπως ακριβώς μια εύφορη γη, φέρνει όλα τα καλά.
Αντίνοος
kathigitis.org
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)