Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

0

Ο ΣΑΤΑΝΑΣ-ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΑΤΕΡ ΣΑΜΑΑΝ ΜΕ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟ ΑΝΤΡΑ-ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

Ποιος είσαι?
Ξέρεις ποιος είμαι,με εχεις συναντησει χιλιαδες φορές ..με αγαπάς πιο πολύ και από την ζωή σου..
Είσαι ψεύτης..πες μου ποιος είσαι..
Είμαι ο σατανάς ..
Πρέπει να πεθάνεις ,είσαι εχθρός της ανθρωπότητας ,καταστρέφεις την αρετή..
Ακουσε με , περπατούσα μονάχος  και όρμησε πάνω μου ένα σμήνος από αγγέλλους ,ένας από αυτους είχε κοφτερό σπαθί,με χτύπησε σοβαρα,θαρρώ πως ήταν ο Μιχαήλ.
Ας είναι ευλογημένος…
Η απέχθεια μου για τη ανθρωπότητα δε είναι μικρότερη από το μίσος που έχεις εσύ για τον εαυτό σου…ευλογείς τον Μιχαήλ που δε ήρθε ουτε μια φορα να σε λυτρώσει..με καταριέσαι , παρόλο που ήμουν και είμαι ο πυρήνας της ευδαιμονίας σου…δεχτηκες  την ύπαρξη μου σα οπλο στη καριερα σου κ για να δικαιολογήσεις τις πράξεις σου κ να γεμίσεις πλούτη..δε συνηδητοποιεις πως θα πεθάνεις απτη πείνα αν εγω σβήσω σήμερα?γιατι οι άνθρωποι δε θα φοβούνται πλέον τη αμαρτία..
Θα σου ξετυλίξω την ιστορία της πίστης σου.. 
Στην απαρχή του χρόνου ,ο άνθρωπος στάθηκε μπροστα στον ηλιο και φώναξε,<<πίσω απτον ουρανό υπάρχει ένας μεγάλος καλός θεός ..>>
Μετα γύρισε και είδε τη σκιά του στο χώμα και φώναξε,<<στα βαθη της γης υπάρχει ένας σκοτεινός διάβολος..>>
Έτσι περνουσαν οι αιώνες και γω έπρεπε να βρω καταφύγιο στη μια αντιμαχόμενη δύναμη και να παλεψω με την άλλη..
Κάποτε ένας άνθρωπος ,ο Λα βις που ήταν νωθρός αλλα πολύ έξυπνος έχοντας ξαναδει μια έκλειψη σελήνης την εκμεταλλευτηκε και έγινε το πιο σεβαστό πρόσωπο στη φυλή. Σα μεσολαβητής ανάμεσα στο θεό του φωτός και του σκότους..
Μαλιστα είπε και την ιστορία ,πως κάποτε όλοι οι θεοί ζούσαν μονοιασμένα,με πατέρα τον θεό  των θεών.Αυτός ήξερε ότι δε ήξεραν οι άλλοι.Κρατουσε δικά του τα θεία μυστικά .Κάποτε το πνεύμα του Μπαχτάρ επαναστάτησε και τον ρωτησε γιατί κρατά για τον εαυτό του τους νόμους του σύμπαντος ,<<δε είμαστε και μεις παιδιά σου?αθάνατα?>>
Έτσι ο Θεός τον καταδίκασε να ζει στον κάτω κόσμο με τα κακα πνεύματα και κει πηρε το όνομα Σατανας..

Έτσι λοιπον ο Λα βις ευτυχυσμένος για τη εξυπνάδα του και το παραμύθι του ,πήγε σπιτι και κοιμήθηκε πανησυχος,ενώ οι υπόλοιποι άνθρωποι της φυλής κοιμήθηκαν για πρώτη φορά περιστοιχισμένοι από τρομερά φαντάσματα ,οπτασίες και αποτρόπαια όνειρα..

Είμαι ο σατανας που χάρη σε μένα έκανε την εφάνιση της η ιεροσύνη στη γη…
Αν δε υπήρχα ,δε θα χαν χτιστεί ναοί μητε πύργοι και παλάτια…
Εμένα πολεμούν οι ανθρωποι για να σταθούν στη ζωή..αν πάψουν να πολεμούν εναντίον μου,θα βουλιάξουν στην αποτελμάτωση…
Ο μοναχός που προσεύχεται στη σιωπή της νύχτας ,για να με κρατήσει μακριά του,είναι σα τη πόρνη που με προσκαλεί στη καμαρά της…
Αν πάψω  να υπάρχω θα αφανιστούν από τον κόσμο η απόλαυση και ο φόβος …
Αν χαθει η αμαρτία θα χαθουν μαζί της και όλοι αυτοι που την πολεμάνε ..με όλο το συγγενολόι τους…
Τώρα ξέρω ότι δε ήξερα πριν μια ώρα…πρέπει να ζήσεις γιατί αλλιώς θα εξαφανιστεί μονομιάς ο φόβος της κόλασης,και θα πάψει οτιδήποτε να ναι αμαρτία …
Πρέπει να ζήσεις γιατί στη ζωή σου βρίσκεται η σωτηρία της ανθρωπότητας…
O πατήρ Σαμαάν πλησίασε και σήκωσε το σατανά στη πλάτη του και τράβηξε για το σπίτι του..
Καθώς προχωρούσε σκυφτός ,με χείλη που έτρεμαν ψιθύριζε μια προσευχή για τη ζωη του ετοιμοθάνατου σατανά….

ΧΑΛΙΛ ΓΚΙΜΠΡΑΝ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου