Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

0

Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ - DEVIL'S ADVOCATE




<<Θα σου πω κάτι...η ενοχή..είναι σαν ένα τσουβάλι τούβλα.Το μόνο που έχεις να κάνεις...
είναι να το αφήσεις κάτω.Απελευθερώσου.Για ποιον κουβαλάς τα τούβλα.Για το Θεό;
Αυτό είναι;Για το Θεό;Να σου πω...να σου πω ένα μυστικό για το ΘεόΤου αρέσει να παρακολουθεί.
Είναι φαρσέρ.Σκέψου το.Δίνει στον άνθρωπο...το ένστικτο.Σου δίνει αυτό το καταπληκτικό δώρο
και μετά τι κάνει;Για τη δική του διασκέδαση...για το δικό του, κοσμικό...αστειάκι...βάΖει αντίθετους κανόνες.Η φάρσα όλων των εποχών.Κοίταξε, αλλά μην αγγίξεις.Αγγιξε, αλλά μην γευστείς.
Γεύσου, αλλά μην καταπιείς.Κι ενώ εσύ πηδάς απ' το ένα πόδι στο άλλο,
τι κάνει Αυτός;Σκάει στα γέλια μαΖί σου.'Ενας μίΖερος!'Ενας σαδιστής!Αδιάφορος σπιτονοικοκύρης!
Αυτόν να λατρέψεις; Ποτέ!'Καλύτερα βασιλιάς στην Κόλαση,παρά υπηρέτης στον Παράδεισο.'
Εγώ είμαι εδώ στη γη από τότε που πλάστηκε ο άνθρωπος!
Γαλούχησα κάθε αισθησιασμό του ανθρώπου!
ΦρόντιΖα για ό,τι ήθελε και ποτέ δεν τον έκρινα!
Γιατί; Επειδή δεν τον απέρριψα ποτέ παρά τις όλες ατέλειές του!
Είμαι θαυμαστής του ανθρώπου!Είμαι ένας ανθρωπιστής.'Ισως ο τελευταίος ανθρωπιστής.
Ποιος λογικός...θα μπορούσε να αρνηθεί...ότι ο 20ος αιώνας ήταν
αποκλειστικά δικός μου;
'Ολος, Κέβιν!Είμαι στο αποκορύφωμα.'Ηρθε η ώρα μου τώρα.>>


Ελλ. τίτλος: Ο Δικηγόρος Του Διαβόλου
Είδος: Θρίλερ
Σκηνοθέτης: Taylor Hackford
Πρωταγωνιστές: Keanu Reeves, Al Pacino, Charlize Theron, Jeffrey Jones, Judith Ivey, Connie Nielsen, Craig T. Nelsoν, Tamara Tunie
Παραγωγή: 1997
Διάρκεια: 144’





Συνοπτική περίληψη του έργου:
Ένας νεαρός, φιλόδοξος και ανερχόμενος δικηγόρος διαπρέπει σε μια μικρή κοινωνία της αμερικάνικης επαρχίας.
Η ραγδαία εξέλιξή του σε σύντομο χρονικό διάστημα μαγνητίζει μια τεράστια δικηγορική εταιρία της Νέας Υόρκης, όπου όμως η επιτυχία και τα παρεπόμενα οφέλη της δεν συμβαδίζουν πάντα με ηθικές επιλογές.
Πολύ σύντομα θα βρεθεί σε δίλημμα για τον ίδιο του τον εαυτό και τον τρόπο ζωής που θέλει να ακολουθήσει, υπό την καθοδήγηση του αινιγματικού αφεντικού του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου