Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

0

Deutsche Bank: Θησαυρός ύψους 427 δισ. ευρώ νότια της Κρήτης


Σε 427 δισ. ευρώ ανέρχεται η αποτίμηση των υποθαλασσίων κοιτασμάτων φυσικού αερίου νοτίως της Κρήτης, σύμφωνα με υπολογιαμούς της Deutsche Bank, η οποία ταυτόχρονα ανοίγει και επίσημα συζήτηση  στις διεθνείς αγορές για τα συγκεκριμένα αποθέματα υδρογονανθράκων που ελέγχει η Ελλάδα.

Μάλιστα, με την επιφύλαξη ότι οι διαθέσιμες γεωλογικές μελέτες θα αποδειχθούν αληθινές,η γερμανική τράπεζα   μιλά για καθαρό όφελος για το δημόσιο της τάξης των 214 δισ. ευρώ , δηλαδή  107% του σημερινού Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος και, παράλληλα, εξετάζει τους «κανόνες εμπλοκής» των ξένων επενδυτών στην εκμετάλλευσή τους.

Η μεγαλύτερη γερμανική τράπεζα επισημαίνει πως τα αποτελέσματα των σεισμολογικών ερευνών που έχουν ξεκινήσει αναμένονται στα μέσα του 2013 και εάν ανταποκρίνονται στις υπάρχουσες γεωλογικές εκτιμήσεις, μελέτες και αναγωγές Ελλήνων και ξένων επιστημόνων τότε η αξία τους προσεγγίζει πράγματι τα 430 δισ. ευρώ.
0

Ο Χρήστος Φουρκής στην Ελευσίνα


Ο διακεκριμένος παραγωγός dream house μουσικής Χρήστος Φουρκής, θα σας ταξιδέψει με τις μουσικές του στο club Friends στην Ελευσίνα.

Ο Χρήστος Φουρκής θα βρίσκεται στα decs του club Friends στην παραλία Ελευσίνας το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου στις 22:00 το βράδυ, για μία μόνο εμφάνιση.

Πρόκειται ίσως για το μεγαλύτερο μουσικό event στην Ελευσίνα τα τελευταία χρόνια, μην τον χάσετε…


magoulaonline


ενα δείγμα...

                              


0

Ένα μυθιστόρημα για τον Αχιλλέα κέρδισε το εφετινό βραβείο Orange


Με ένα μυθιστόρημα εμπνευσμένο από την ελληνική αρχαιότητα, το The Song of Achilles [Το τραγούδι του Αχιλλέα] (Bloomsbury), η αμερικανή συγγραφέας Μαντλίν Μίλερ κέρδισε το εφετινό Βραβείο Orange Μυθιστορήματος. Ήταν η 17η απονομή του βραβείου, το οποίο τιμά την υπεροχή, την πρωτοτυπία και την προσβασιμότητα στη γυναικεία γραφή από όλον τον κόσμο.


Το μυθιστόρημα διαδραματίζεται στην αρχαία Φθία και αφηγείται τη γνωριμία του Πάτροκλου με τον Αχιλλέα, την ανάπτυξη του στενού δεσμού τους και την αναχώρησή τους για την Τροία στο πλευρό των Αχαιών.



Γεννημένη στη Βοστώνη, η Μαντλίν Μίλερ σπούδασε κλασική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Μπράουν και δράμα στο Γέιλ, όπου ειδικεύτηκε στην προσαρμογή ιστοριών της αρχαίας ελληνικής και λατινικής λογοτεχνίας για το σύγχρονο κοινό. Ζει στη Νέα Αγγλία όπου διδάσκει ως φιλόλογος σε γυμνάσιο. Το The Song of Achilles, το οποίο έγραφε τα τελευταία δέκα χρόνια, είναι το πρώτο της μυθιστόρημα.



«Η γραφή της Μαντλίν Μίλερ, πρωτότυπη, με πάθος, ευρηματική και αισιόδοξη, θα έκανε τον Όμηρο περήφανο», είπε στην τελετή απονομής η βρετανή πεζογράφος Τζοάνα Τρόλοπ, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής.



Η βραβευμένη μυθιστοριογράφος έλαβε έπαθλο 30.000 στερλινών και την «Μπέσι», ένα μπρούντζινο μικρό γλυπτό με το οποίο τιμούνται παραδοσιακά οι νικήτριες του Orange.



Το Βραβείο Orange Μυθιστορήματος θεσπίστηκε το 1996 για να τιμήσει και να προωθήσει τη γυναικεία λογοτεχνία από όλον τον κόσμο σε ένα ευρύ κοινό αναγνωστών. Απονέμεται κάθε χρόνο στο καλύτερο μυθιστόρημα της χρονιάς που γράφτηκε από γυναίκα στα αγγλικά.


tovima.gr
0

WSJ: «Η Ελλάδα αξίζει γεωπολιτικά πολύ περισσότερο από την Πορτογαλία ή την Ιρλανδία»


«H Ελλάδα μπορεί να είναι μια μικρή ευρωπαϊκή οικονομία, αλλά, όπως αποδεικνύει και η ιστορία, η γεωπολιτική σημασία της είναι μεγαλύτερη από εκείνη της Ιρλανδίας ή της Πορτογαλίας. Όμως η εντονη συρρίκνωση της ελληνικής οικονομίας δημιουργεί κινδύνους ανατροπής του πολιτεύματος από εξτρεμιστικά πολιτικά ή στρατιωτικά κινήματα, με απροσδιόριστες συνέπειες».

Με απλά λόγια η Wall Street Journal περιέγραψε τα μεγάλα όπλα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια ελληνοκεντρικά και όχι «ευρωπαϊκά» ή «παγκοσμιοποιημένα» σκεπτόμενη ελληνική πολιτική ηγεσία για να δώσει απαντήσεις σε αυτούς που θεωρούν ότι η χώρα και ο λαός της πρέπει πρώτα να υποφέρουν για να «εξαγνιστούν» (καλβινιστική-ευαγγελική αντίληψη Μέρκελ) και μετά να έρθουν «στον ίσιο δρόμο», αφού έχουν πληρώσει για τις αμαρτίες τους.

Κατά το κοινώς λεγόμενο η Ελλάδα είναι «μαγαζί-γωνία» σε μια περιοχή που τέτοια «μαγαζιά» πληρώνονται με χιλιαπλάσια ποσά απ’ότι το χρέος της χώρας. Και ακριβώς το γεγονός ότι οι ελληνικές πολιτικές ηγεσίες, αρνούνται να χρησιμοποιήσουν το όπλο αυτό, φοβούμενες μην τυχόν «κακοκαρδίσουν» τα μεγάλα δυτικά πολιτικά κέντρα, στα οποία έτσι ή αλλιώς οφείλει την ύπαρξή της η εγχώρια πολιτική ελίτ – συνεπικουρούμενη φυσικά από τα μεγάλα εγχώρια μεγάλα ΜΜΕ που παίζουν το ρόλο του «μαντρόσκυλου» της τρόϊκας – επιφυλάσσουν στον ελληνικό λαό μια πραγματική κόλαση.

Η Wall Street Journal, στο άρθρο της διατυπώνει τον προβληματισμό της για το μέλλον της Ευρώπης εξαιτίας της κρίσης χρέους διατυπώνοντας την εκτίμηση ότι «η ύφεση που μαστίζει την Ευρώπη απειλεί με διάλυση την Ευρωπαϊκή Ένωση».


0

Καταστροφολογίας το… Ανάγνωσμα


(του Διονύση Π. Σιμόπουλου, Διευθυντή Ευγενιδείου Πλανηταρίου)


Τα τελευταία χρόνια, για μιαν ακόμη φορά, οι «προβλέψεις» για το επικείμενο «τέλος του κόσμου» δίνουν και παίρνουν. Κι αυτή τη φορά οι διάφοροι «ψευδοπροφήτες» βασίζονται στο ημερολόγιο των Μάγια, ενός πολιτισμού της Κεντρικής Αμερικής, που άνθησε πριν από 1.500 περίπου χρόνια! Οι νέες αυτές καταστροφολογικές «προφητείες» διατείνονται ότι το τέλος του κόσμου θα έλθει την 21η Δεκεμβρίου 2012, στη διάρκεια της οποίας θα συμβούν «πράγματα και θαύματα», μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται: μία σειρά μεγάλων σεισμών με μέγεθος 13 (!!!) και άνω βαθμών στην κλίμακα Ρίχτερ, η βίαιη μετακίνηση των τεκτονικών πλακών της Γης, η μετακίνηση του παγωμένου φλοιού των πόλων, η άνοδος της στάθμης της θάλασσας σε ύψος από 30–100 m, η δημιουργία τεραστίων παλιρροιακών κυμάτων (των επονομαζόμενων τσουνάμι), η δημιουργία ανέμων με ταχύτητα 800 έως 3.200 km/h, ο καταποντισμός όλων των παράλιων ακτών της Γης, η μετακίνηση του μαγνητικού πεδίου του πλανήτη μας και πολλά άλλα συναφή καταστροφολογικά γεγονότα!

Οι «καταστροφολογικές προβλέψεις» δεν είναι φαινόμενο καινούργιο. Η ιστορία έχει να μας επιδείξει χιλιάδες περιπτώσεις πανικού, που προκλήθηκαν από απλά και πλήρως κατανοητά, στις μέρες μας, αστρονομικά φαινόμενα. Εκλείψεις ηλίου, εμφάνιση λαμπρών κομητών, θεαματικές αλλά ακίνδυνες βροχές μετεώρων, αποτέλεσαν στο παρελθόν αιτία για την διασπορά τρομακτικών προφητειών και ασύδοτης κινδυνολογίας. Αυτή η εντελώς αδικαιολόγητη κινδυνολογία, πολλές φορές είχε ως αποτέλεσμα ανυπολόγιστες κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις που οδήγησαν πολλούς ανθρώπους ακόμη και στην αυτοκτονία.

Ακόμη και σήμερα, στις αρχές του 21ου αιώνα, του αιώνα της λογικής, της επιστήμης και της ανεπτυγμένης τεχνολογίας, πολλές φορές οι κινδυνολόγοι και οι «προφήτες» της συντέλειας του κόσμου κατορθώνουν να τρομοκρατούν αδικαιολόγητα τον κόσμο, σπέρνοντας τις ψεύτικες δεισιδαίμονες προκαταλήψεις τους. Τον Μάιο του 1910, για παράδειγμα, η εμφάνιση του πασίγνωστου κομήτη του Χάλεϋ αναστάτωσε, παρά τις διαβεβαιώσεις των αστρονόμων της εποχής, ολόκληρη την ανθρωπότητα. Εκατομμύρια άνθρωποι ξενύχτησαν στους δρόμους και στις πλατείες περιμένοντας το…μοιραίο, που τελικά δεν συνέβη.

Ακόμη πιο πρόσφατα, τον Φεβρουάριο του 1962, ένα νέο κύμα πανικού κατέλαβε την ανθρωπότητα, όταν Ινδοί αστρολόγοι είχαν «προβλέψει» τη συντέλεια του κόσμου. Την ψευδοπροφητεία τους αυτή τη βάσισαν σ’ έναν συνδυασμό της θέσης των πλανητών και μιας ολικής έκλειψης του Ήλιου, που θα ήταν ορατή από τον Ειρηνικό Ωκεανό. Έτσι, στην Ινδία χιλιάδες άνθρωποι μαζεύτηκαν για να εξαγνιστούν. Στην Αγγλία, μερικοί οπαδοί των UFO κατέφυγαν στους λόφους για να ζητήσουν βοήθεια από τους φίλους τους στον Άρη και στην Αφροδίτη, ενώ στην Αριζόνα τα μέλη μιας θρησκευτικής αίρεσης κατέφυγαν σ’ ένα μικρό χωριό που, όπως πίστευαν, θα ήταν το μοναδικό που θα γλύτωνε από την καταστροφή. Οι εφημερίδες και οι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί δέχτηκαν καταιγισμό τηλεφωνημάτων για πληροφορίες σχετικά με τη συντέλεια του κόσμου.
0

ΕΠΙΣΚΥΡΟΣ - Το Αρχαίο Ελληνικό Ποδόσφαιρο



                         (Επιτύμβια στήλη 4ος αιών π.Χ. , Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών)






 Επίσκυρος:" ό, παιδιά τις, διά σφαίρας", " ό, μέ τά πολλών, σφαιρισμός " (Ησυχ.) {Από το Ομηρικό Λεξικό των LIDDEL & SCOTT}. Δηλαδή " αυτός που παίζει με τη σφαίρα (μπάλλα) " ή " αυτός που παίζει με πολλούς τη σφαίρα (μπάλλα)". Στην αγγλική μετάφραση του ίδιου Λεξικού λέει: Επίσκυρος = Ballgame, football or rugby.

Αν ανατρέξουμε στα Ομηρικά έπη θα βρούμε τις πρώτες πληροφορίες για παιχνίδι με μπάλλα στη λεκάνη της Μεσογείου. Μια παρόμοια αναφορά γίνεται και στον "Θεαίτητο" του Πλάτωνα

Μεγάλη επιτυχία στην αρχαία Ελλάδα γνώρισε το παιχνίδι « Επίσκυρος » που είχε πάρει το όνομά του από τη γραμμή με σκύρα (σπασμένα κομμάτια πέτρας, πετραδάκια) που χώριζε το γήπεδο.Με λίγα λόγια είχαμε και κεντρική διαχωριστική γραμμή, των δύο μεγάλων περιοχών του γηπέδου.

(Σωκράτης) Λέγεται τοίνυν, ἔφη, ὦ ἑταῖρε, πρῶτον μὲν εἶναι τοιαύτη ἡ γῆ αὐτὴ ἰδεῖν, εἴ τις ἄνωθεν θεῷτο, ὥσπερ αἱ δωδεκάσκυτοι σφαῖραι, ποικίλη, χρώμασιν διειλημμένη, ὧν καὶ τὰ ἐνθάδε εἶναι χρώματα ὥσπερ δείγματα, οἷς δὴ οἱ γραφῆς καταχρῶνται.

(μτφ): “Λέγεται λοιπόν, ω συνομιλητή, πως η γη, εάν την δει κανείς από ψηλά είναι σαν τις σφαίρες (μπάλες) που αποτελούνται από δώδεκα κομμάτια διαφορετικού δέρματος. Είναι δηλαδή πολύχρωμη σφαίρα και τα μέρη της ξεχωρίζουν από τα χρώματα που έχει το καθένα
Πλάτων «Φαίδων» ή περί ψυχής [110b]

Αρα η μπάλα ήταν φτιαγμένη από 12 χρώματα, 12 κομμάτια δέρματος συμβολίζοντας τους 12 Έλληνες Θεούς.


«Φύγετε νεαροί, αυτό το παιχνίδι με την μπάλα φουσκωμένη από αέρα έχει γίνει για μεσήλικες και παιδιά» - Αρριανός ΧΙV 47

"Έριχνε ψηλά την σφαίρα και την γη που έθρεψε πολλούς άρχισε να κτυπά με προικισμένα πόδια και να κάνη στροφές γρήγορες και εναλλασσόμενες, ενώ οι άλλοι νέοι τον ζητωκραύγαζαν και στον ουρανό υψώνονταν δυνατές φωνές." - Οδύσσεια Θ 370 - 375


                                    Μπάλα που βρέθηκε μετά από ανασκαφές στην Σαμοθράκη.


Πληροφορούμεθα λοιπόν από τον αρχαιολόγο Ε. Μπεξή στο περιοδικό ΙΧΩΡ ότι:
Υπήρχε ένα άθλημα με το όνομα "Επίσκυρος".

Το γήπεδο που διεξήγετο ο αγώνας ήταν χωρισμένο σε δύο μέρη με γραμμές από χαλίκια και η μπάλα ήταν κατασκευασμένη από δερμάτινα κομμάτια ραμμένα μεταξύ τους με εντόσθια ζώων, ενώ στις άκρες του γηπέδου ήταν χαραγμένη μία γραμμή που συμβόλιζε τα δύο τέρματα.


Η μπάλα ήταν φουσκωμένη με αέρια και εξωτερικά ήταν ζωγραφισμένη με ζωντανά χρώματα και γεωμετρικά σχήματα. Σκοπός ήταν και για τις δύο ομάδες όπως και σήμερα να περάσουν την μπάλα από την απέναντι εστία, το τέρμα.



Εντύπωση προξενεί επίσης η ιατρική(!) παρατήρηση του αθλήματος. Ο μεγάλος γιατρός της ύστερης αρχαιότητος Γαληνός μας δίνει μία καταπληκτική περιγραφή στο έργο του "Περί ασκήσεων με μικρή μπάλα" του παιχνιδιού.

"Όταν οι παίκτες παρατάσσονται σε αντίθετες σειρές και αγωνίζονται, για να εμποδίσουν τον αντίπαλο να κρατήσει την μπάλα στο κέντρο, τότε είναι βίαια άσκηση με κρατήματα στους ώμους και λαβές πάλης. Έτσι το κεφάλι και ο λαιμός ασκούνται με τις κινήσεις, τα κρατήματα των ώμων και τα πλευρά και το στήθος και το στομάχι ασκούνται από τα κρατήματα και τις λαβές πάλης με τα χέρια. Σε αυτό το παιχνίδι οι γλουτοί και τα πόδια τεντώνονται βίαια, γιατί αποτελούν την βάση των κινήσεων. Ο συνδυασμός με το τρέξιμο μπροστά και πίσω και τα πηδήματα στα πλάγια, κάθε άλλο παρά μικρή άσκηση είναι όχι μόνο για τα πόδια αλλά και για όλο το σώμα που είναι σε κίνηση."

Εάν δεν αρκούν τα λόγια έχουμε και "κατευθείαν αναμετάδοση" από το αρχαιολογικό μουσείο Αθηνών αθλητή - ποδοσφαιριστή, ο οποίος προσπαθεί με άψογη τεχνική να κοντρολάρει την μπάλα πάνω στο δεξί του πόδι. Είναι σαφές ότι ο παίκτης δεν πρέπει να πιάσει την μπάλα με τα χέρια του γι αυτό τα κρατάει πίσω από την πλάτη του. (Αρχική φώτο).

 Μας διασώζονται ακόμη και ονόματα διάσημων «ποδοσφαιριστών» της αρχαιότητος ,όπως του Αριστόνικου του Καρυστίου, του Δημοτέλη του Χίου, του Χαιρεφάνη και του Κτησιβίου του Χαλκιδέως.

 http://www.ellinikoarxeio.com
0

Τριπτόλεμος - O Ήρωας την Ελευσίνας

 Ο Τριπτόλεμος είναι ο κατεξοχήν ήρωας, που συνδέεται με το μύθο της Δήμητρας και τη διάδοση της καλλιέργειας της γης.

Από τις μυθικές εκδοχές της γενεαλογίας του, η επικρατέστερη είναι εκείνη που τον θέλει γιο του βασιλιά της Ελευσίνας Κελεού και της Μετανείρας. Η Θεά Δήμητρα, για να ανταμείψει τη φιλοξενία που δέχτηκε από τους γονείς του στην Ελευσίνα, χάρισε στον Τριπτόλεμο ένα άρμα, που το έσερναν φτερωτοί δράκοντες και μεγάλη ποσότητα σιταριού για να το σπείρει σε όλη την οικουμένη.

Σε μερικές χώρες ο Τριπτόλεμος αντιμετώπισε αντιδράσεις. Ο βασιλιάς π.χ. των Γετών Κάρναβος, αφού έμαθε ο ίδιος την τέχνη της καλλιέργειας των δημητριακών, σκότωσε έναν από τους δράκοντες του άρματός του, για να μη διαδοθεί το μυστικό σε άλλες χώρες. Η Δήμητρα μεταμόρφωσε τον Κάρναβο σε δράκο, για να αντικαταστήσει τον σκοτωμένο. Αλλού, στην Πάτρα, ο Ανθείας, γιος του βασιλιά Εύμηλου, προσπάθησε να ζέψει τους δράκοντες στο θεϊκό άρμα μόνος του, την ώρα που ο Τριπτόλεμος κοιμόταν, αλλά έπεσε από το άρμα και σκοτώθηκε. Ο Εύμηλος και ο Τριπτόλεμος, για να τον τιμήσουν, ίδρυσαν την πόλη Άνθεια.

 Όταν γύρισε στην Ελευσίνα, η Δήμητρα τον μύησε στη λατρεία της και έγινε ο πρώτος ιερέας της. Στην Ελευσίνα υπήρχε βωμός του, καθώς και το αλώνι όπου κατά το θρύλο είχε αλωνιστεί το πρώτο σιτάρι που έβγαλε η σπορά του, και που ήταν γνωστό σαν Άλως Τριπτολέμου. Ο Τριπτόλεμος λατρευόταν και στην Αθήνα, στο Ελευσίνιο άντρο, μέσα στο οποίο υπήρχε άγαλμά του.

Η ονομαστή αυτή Οικογένεια του βασιλιά της Ελευσίνας Κελεού και της Μετανείρας, που υποδέχθηκε την Θεά Δήμητρα στον οίκο της, εκτός απο τον Τριπτόλεμο, αποτελούνταν από πέντε ακόμη τέκνα, τέσσερεις θυγατέρες – την Καλλιδίκη, την Κλεισιδίκη, την Δημώ και την Καλλιθόη – καθώς και τον μικρότερο υιό Δημοφώντα, σύμφωνα με τον «Ομηρικό Ύμνο εις Δήμητρα».

Από τα Ονόματά τους καταλαβαίνουμε το μέγεθος του Πολιτισμού της αρχαιοτάτης εκείνης εποχής.

 Έννοιες υψηλού επιπέδου ήσαν καθημερινό τους βίωμα.
Κάλλος (=ομορφιά στην ζωή και στην τέχνη) + Δίκη (=δικαιοσύνη) βγαίνει από το όνομα Καλλιδίκη.
Κλέος (=δόξα, υστεροφημία) + Δίκη (δικαιοσύνη) σημαίνει η Κλεισιδίκη.
Η Δημώ μάς φανερώνει ότι υπήρχε Δήμος, και μάλιστα κατά τα αρχαία μας κείμενα συνεδρίαζε καθημερινώς το Πρυτανείο, αποτελούμενο από τους αρίστους των πολιτών για τα τρέχοντα θέματα διοικήσεως του τόπου. Ο Δημοφών επίσης μας δηλώνει την φωνή του Δήμου.
Η Καλλιθόη μας φανερώνει Αθλητικούς Αγώνες (Κάλλος + θέω=τρέχω), και πράγματι τα Ελευσίνια αναφέρονται ως αρχαιότατοι Αγώνες Σταδίου.

Η προγονική μας αυτή Οικογένεια περιλαμβάνει και έναν μεγάλο Απόστολο, τον πρώτο στην Ιστορία. Ο Τριπτόλεμος (τρίς + πτόλεμος) – εκ του πολέω (και πτολέω) που σημαίνει οργώνω κυκλικά τρεις φορές, εξ ού πόλις (και πτόλις-πτολίεθρον) και πόλος (περιστροφή) – μάς φανερώνει την γνώση της Γεωργικής Τέχνης. Τότε οι άνθρωποι απέκτησαν μόνιμη κατοικία. Η Γεωργία – που είναι «πασών επιστημών μήτηρ» κατά τον Αριστοτέλη– διδάχθηκε από τον Τριπτόλεμο στην Ανθρωπότητα, σύμφωνα με την Αττική παράδοση, αφού ανέλαβε αυτήν την Αποστολή με τις ευλογίες και την γνώση από την ίδια την Θεά Δήμητρα και την Κόρη της Περσεφόνη. Οι άνθρωποι τον τίμησαν με Ναό στην Ελευσίνα και στην Αθήνα. Επίσης, υπήρχε και Ιερόν προς τιμήν της μητέρας του, της Μετάνειρας, στην Ελευσίνα.


Ο Ιερός χώρος της Ελευσίνος, με το Σπήλαιον της Δάειρας και το Τελεστήριον των Ελευσινίων Μυστηρίων, με το Στάδιον και το Πρυτανείον, μας διδάσκει διαχρονικά τα μέγιστα νοήματα της Ζωής και του Θανάτου

Διαβάστε περισσότερα: http://www.ellinikoarxeio.com/2012/10/triptolemos-hrwas-eleysinas.html#ixzz2E4Qdzt5Q



Διαβάστε περισσότερα: http://www.ellinikoarxeio.com/2012/10/triptolemos-hrwas-eleysinas.html#ixzz2E4PXEOD0
0

Θησέας - Ο Ήρωας της Αθήνας και οι άθλοι του!!


Ο Θησέας είναι ο κατεξοχήν ήρωας της Αθήνας, κατέχοντας την αντίστοιχη θέση στους Ίωνες που έχει ο Ηρακλής στους Δωριείς, μολονότι μια γενιά νεότερος. Μητέρα του είναι η Αίθρα, κόρη του βασιλιά της Τροιζήνας και πατέρας του ο Αιγέας, βασιλιάς των Αθηνών.


Ο Αιγέας μετά από δύο άγονους γάμους με τη Μήτα και τη Χαλκιόπη ζήτησε τη βοήθεια του Μαντείου των Δελφών, αναφορικά με το τι έπρεπε να κάνει. Το Μαντείο του έδωσε ένα άσχετο και ακαταλαβίστικο χρησμό: «Μην ανοίξεις το ασκί του κρασιού σου πριν φτάσεις στην Αθήνα». Ο Αιγέας, μη κατανοώντας το νόημα του χρησμού, ταξιδεύοντας πίσω στην Αθήνα πέρασε και από την Τροιζήνα, στην οποία βασίλευε ο σοφός Πιτθέας, με σκοπό να ζητήσει τη συμβουλή του. Ο Πιτθέας κατάλαβε αμέσως το χρησμό (να μην μεθύσει πριν φτάσει στην Αθήνα), αλλά ήθελε πάση θυσία να τον ζευγαρώσει με την κόρη του, Αίθρα.


Έτσι, ο σοφός βασιλιάς διοργάνωσε μεγάλο συμπόσιο προς τιμήν του Αιγέα, στον οποίο προσέφερε μεγάλη ποσότητα κρασιού. Ο Αιγέας μέθυσε, με αποτέλεσμα να περάσει τη νύχτα με την Αίθρα. Το επόμενο πρωί, καταλαβαίνοντας τι είχε γίνει, ανακοίνωσε στην Αίθρα ότι θα έπρεπε να επιστρέψει μόνος στην Αθήνα και να μην μάθει κανείς ότι θα είχε απόγονο, γιατί οι Παλλαντίδες, οι 50 γιοι του αδελφού του, Πάλλαντα, διεκδικούσαν το θρόνο του. Επιπλέον, άφησε παρακαταθήκη στο γιο του το ξίφος του και τα σαντάλια του, τα οποία τοποθέτησε κάτω από μια μεγάλη πέτρα, δίνοντας οδηγίες στην Αίθρα να τον οδηγήσει στο μέρος αυτό όταν θα ήταν αρκετά δυνατός να σηκώσει την πέτρα, να αναλάβει και να πάει στην Αθήνα, σε αναζήτηση του πατέρα του.


Καρπός της ένωσής τους ήταν ο Θησέας, που μεγάλωσε στην Τροιζήνα, μαζί με τη μητέρα του και τον παππού του. Μεγαλώνοντας, έγινε ένας όμορφος και δυνατός νέος. Ένα από τα πρώτα του κατορθώματα ήταν να αρπάξει τον τρομερό ταύρο που είχε φέρει ο Ηρακλής από την Κρήτη: ο ταύρος, που βρισκόταν κοντά στο Μαραθώνα, προκαλούσε μεγάλη αναστάτωση στην περιοχή και έτσι ο Θησέας τον αιχμαλώτισε με αλυσίδες και τον προσέφερε θυσία στο Δελφίνιο Απόλλωνα. Σύμφωνα με την παράδοση, ο Θησέας δεν δέχτηκε να του κόψουν όλα του τα μαλλιά, όπως συνηθιζόταν, αλλά μόνο τις μπούκλες γύρω από το μέτωπό του. Το κούρεμα αυτό έγινε αργότερα της μόδας, γνωστό ως «θησεία κόμη».


Λέγεται πως μια μέρα πριν ο Θησέας συλλάβει τον ταύρο έβρεχε βαριά και ζήτησε φιλοξενία σε ένα από τα σπίτια της περιοχής. Η γριά που τον φιλοξένησε ονομαζόταν Εκάλη και επειδή είχε πεθάνει λίγο μετά που έφυγε, όταν έγινε βασιλιάς στην Αθήνα έδωσε το όνομά της σε ένα χωριουδάκι της Αττικής, τη σημερινή Εκάλη, που είναι κτισμένα τα εξοχικά των πλούσιων Ελλήνων. Λίγο πριν, όταν ο Θησέας ήταν 7 ακόμη χρονών, επισκέφθηκε την Τροιζήνα ο Ηρακλής. Ο Θησέας έπαιζε με άλλα παιδιά στα Προπύλαια, όταν φανερώθηκε ο Ηρακλής με την τρομερή του λεοντή από το δέρμα του λιονταριού της Νεμέας· ενώ όλα τα παιδιά σκορπίστηκαν από το φόβο τους, ο Θησέας, νομίζοντας - όπως και τα άλλα παιδιά - πως η λεοντή ήταν πραγματικό λιοντάρι, άρπαξε ένα τσεκούρι και όρμησε να το σκοτώσει, ξαφνιάζοντας τον Ηρακλή.


Όταν έγινε 16 χρονών, ο Θησέας οδηγήθηκε από τη μητέρα του στο χώρο που είχε αφήσει ο πατέρας του το ξίφος και τα σαντάλια του. Με ευκολία ανασήκωσε την πέτρα, ανάλαβε και, αφού του αποκαλύφθηκε η πατρότητά του, αποφάσισε να τραβήξει για την Αθήνα, σε αναζήτηση του Αιγέα. Μάταια ο Πιτθέας και η Αίθρα τον παρακαλούσαν να χρησιμοποιήσει τη θάλασσα: ο Θησέας ήθελε να πάει μέσω της στεριάς, που ήταν γεμάτη από ληστές και τέρατα, για να κατορθώσει τους νικήσει και να καθιερώσει το όνομά του σαν ήρωας, όπως ο Ηρακλής, που τόσο ζήλευε.


Έτσι και έγινε. Για τους άθλους και τις περιπέτειές του δείτε παρακάτω. Αποτέλεσμα όλων αυτών των κατορθωμάτων του Θησέα ήταν η φήμη του να προηγηθεί της άφιξής του στην Αθήνα. Την ίδια εποχή ο Αιγέας νυμφεύτηκε τη Μήδεια, μια μάγισσα που αναφέραμε σε προηγούμενό μας άρθρο, κόρη του βασιλιά Αιήτη της Κολχίδας. Η Μήδεια γνώριζε την ταυτότητα του Θησέα, την οποία όμως αγνοούσε ο Αιγέας. Έτσι, η Μήδεια τρομοκρατούσε τον Αιγέα αναφορικά με την άφιξη του Θησέα, λέγοντάς του ότι θα ερχόταν για να καταλάβει το βασίλειό του, αποφεύγοντας να του αποκαλύψει ότι ήταν ο ίδιος του ο γιος. Έτσι, τον έπεισε να σκοτώσει το Θησέα, όταν αυτός θα ερχόταν στην πόλη του.


Ο Αιγέας υποδέχτηκε με τιμές το νέο, του οποίου η ρώμη και το κάλλος είχαν αποχτήσει ήδη μυθικές διαστάσεις και διοργάνωσε προς τιμήν του συμπόσιο, στο οποίο του προσέφερε ένα κύπελλο με δηλητήριο, στη θέση του κρασιού. Την ώρα που ο Θησέας σήκωσε το σπαθί του για να κόψει ένα κομμάτι από το θυσιασμένο ζώο, ο πατέρας του αναγνώρισε το ξίφος και, σχεδόν αμέσως, τα σαντάλια του.


Έτσι, δευτερόλεπτα πριν ο Θησέας αρχίσει να πίνει το δηλητήριο, όρμησε πάνω του, άρπαξε το κύπελλο από τα χέρια του, έχυσε το περιεχόμενό του σε μια γλάστρα και του εξήγησε ότι ήταν ο πατέρας του. Ύστερα, θέλοντας να τιμωρήσει τη Μήδεια, που τον είχε ξεγελάσει, την εξόρισε στην πατρίδα της και κάλεσε το λαό των Αθηνών να υποδεχτεί τον ρωμαλέο νέο. Το γεγονός αυτό θορύβησε τους γιους του Πάλλαντα, που χωρίστηκαν σε δύο ομάδες (μια πήγε στην Αθήνα φανερά και μια κρυφά), με σκοπό να δολοφονήσουν το Θησέα.


Ο Θησέας είχε πληροφορηθεί για τις κινήσεις τους και ξαφνιάζοντας τους υπό κάλυψη εξαδέλφους του τους σκότωσε, ενώ οι υπόλοιποι τράπηκαν σε φυγή και διέφυγαν. Στη δίκη που επακολούθησε, ο Θησέας αθωώθηκε λόγω του κείμενου δικαίου. Λέγεται μάλιστα πως για πρώτη φορά κάποιος που σκότωσε συγγενείς και δικάστηκε αθωώθηκε.


Οι άθλοι του Θησέα


Όπως αναφέραμε παραπάνω, ο Θησέας επέλεξε να πάρει το δρόμο της στεριάς για να φτάσει στην Αθήνα, παρά τις προτροπές του Πιτθέα και της Αίθρας, καθώς η στεριά ήταν γεμάτη από τέρατα και ληστές. Και πράγματι, ο Θησέας αντιμετώπισε επιτυχώς τόσες πολλές προκλήσεις, που δίκαια θα λέγαμε ότι κατέχει αντίστοιχη θέση με τον Ηρακλή, που τόσο ζήλευε. Σε αυτό το μέρος του άρθρου, θα δούμε τους άθλους που επιτέλεσε ο Θησέας στη διαδρομή του από την Τροιζήνα προς την Αθήνα.


Ο πρώτος ληστής που αντιμετώπισε ήταν ο Περιφήτης, γιος του Ήφαιστου, που δρούσε στο βουνό Αραχναίο, κοντά στην Επίδαυρο. Έστηνε καρτέρι στους περαστικούς και τους σκότωνε με ένα μεγάλο μεταλλικό ρόπαλο, γι’ αυτό ονομαζόταν και Κορυνήτης, από την «κορύνη», που στα Αρχαία Ελληνικά σήμαινε «ρόπαλο». Ο Θησέας πάλεψε μαζί του, τον νίκησε, τον σκότωσε και κράτησε το ρόπαλο για τον εαυτό του.


Αμέσως μετά οι Κενχρεαί, κοντά στον Ισθμό, ήταν η πατρίδα του Σίνη του Πιτυοκάμπτη (πευκο-τανάλιας). Όπως λέει και το όνομά του, ο γιος του Ποσειδώνα σκότωνε τους περαστικούς με τον εξής σκληρό τρόπο: Κατέβαζε κάτω δύο παράλληλους γειτονικούς πεύκους, στους οποίους έδενε τους περαστικούς. Μόλις τους έδενε σφικτά, άφηνε τα πευκόδεντρα να επιστρέψουν στην αρχική οριζόντιά τους θέση, με αποτέλεσμα να τεντώνουν βίαια και να διαμελίζουν το άτυχο θύμα από τη μέση. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ο Θησέας σκότωσε τον άκαρδο ληστή.


Αφού πέρασε από την Κόρινθο, έφτασε στον Κρομμύωνα, στην περιοχή που σήμερα βρίσκεται ο οικισμός των Αγίων Θεοδώρων, όπου με ακόντια και ξίφη σκότωσε μια αγριογουρούνα, τη Φαιά, κόρη του Τυφώνα και της Έχιδνας, που προκαλούσε φοβερές ζημιές στην περιοχή. Η Φαιά ήταν μητέρα του Καλυδώνιου και του Ερυμάνθιου κάπρου.


Την επόμενή του στάση - και, ίσως, την πιο επικίνδυνη - την έκανε στις «Σκιρωνίδες Πέτρες», εκεί που βρίσκεται σήμερα η Κακιά Σκάλα, κοντά στα Μέγαρα. Εκεί, τον δρόμο αποτελούσε ένα θεόστενο μονοπατάκι, κατασκευασμένο ίσα να χωρεί μόνο ένα ταξιδιώτη. Τέλος πάντων, από την μια πλευρά υπήρχαν οι ορμητικές κλίσεις των βουνών, ενώ από την άλλη υπήρχε μια άγονη και αφιλόξενη παραλία.


Τα βουνά κυριαρχούσε ο Σκίρωνας, γιος του Κορίνθου και εγγονός του Πέλοπα, που υποχρέωνε τους περαστικούς να σκύψουν να του πλύνουν τα πόδια. Μόλις κόντευαν να τελειώσουν, τους έδινε μια κλωτσιά και έπεφταν στην παραλία, την οποία κυρίευε μια τεράστια σαρκοφάγα χελώνα, που καταβρόχθιζε με μανία τους περαστικούς που της έριχνε ο Σκίρωνας. Ο Θησέας πλήρωσε το Σκίρωνα με το ίδιο νόμισμα, ενώ αργότερα κατέβηκε στην παραλία και σκότωσε τη χελώνα. Το καβούκι της το έκανε ασπίδα.


Στην Ελευσίνα, ο Θησέας κατόρθωσε να νικήσει τον Κερκύονα, γιο του Ποσειδώνα και άριστο πυγμάχο, ο οποίος προκαλούσε τους διαβάτες σε μάχη μέχρι θανάτου (mortal combat που λέμε). Ο Θησέας τον σήκωσε ψηλά και τον προσεδάφισε με τόση δύναμη, που σκοτώθηκε από τη σύγκρουση.


Τέλος, η τελευταία πρόκληση για το Θησέα στο δρόμο του ήταν η συνάντησή του με το ληστή Προκρούστη, επίσης γιο του Ποσειδώνα. Ο Προκρούστης είχε τη βάση του στην Ιερά Οδό, εκεί που βρίσκεται σήμερα το Δαφνί στον Κάτω Κηφισό, ενώ, όπως και άλλοι ληστές, είχε και διάφορα ψευδώνυμα, όπως Δαμάστης ή Πολυπήμονας. Προσφερόταν να παράσχει φιλοξενία στους περαστικούς, αλλά τους υποχρέωνε να ξαπλώσουν σε ειδικό κρεβάτι που είχε: τους ψηλούς τους έβαζε σε ένα μικρό κρεβάτι, ενώ τους κοντούς σε ένα μεγάλο. Από τους μεν ψηλούς έκοβε το εξέχον άκρο, τους δε κοντούς τους υπέβαλλε στην πιο κάτω δοκιμασία: τους έδενε με λουριά και τους τέντωνε μέχρι να φτάσουν το απαιτούμενο μήκος. Και στις δύο περιπτώσεις, αφού ολοκλήρωνε τα βασανιστήριά του, τους σκότωνε και καρπούταν τα τιμαλφή τους.Ο Θησέας δεν υπέστη τη δοκιμασία και σκότωσε τον Προκρούστη με τον ίδιο τρόπο που σκότωνε τα θύματά του. (φώτο:Ο Θησέας σκοτώνει τον Προκρούστη-Αττικό αγγειο 380 π.Χ.)


Μετά από όλες αυτές τις δοκιμασίες έφτασε στην Αθήνα, για να συναντήσει τον πατέρα του μέσα από διάφορες δυσκολίες. Η φήμη του και το κάλλος του έγιναν τόσο μεγάλες, που απέκτησαν μυθικές διαστάσεις...


enwtheite.blogspot.gr-www.ellinikoarxeio.com
0

Αόρατη ομπρέλα


Μια… αόρατη ομπρέλα που προστατεύει από τη βροχή, καθώς χρησιμοποιεί την πίεση του αέρα για να διώχνει τις ψιχάλες της βροχής, δημιούργησαν δύο βιομηχανικοί σχεδιαστές οι Je Sung Park και Woo Jung Kwon.
Πρόκειται για την Air Umbrella, η οποία χρησιμοποιώντας πεπιεσμένο αέρα και όχι πανί, καταφέρνει να είναι αόρατη.
Ως εκ τούτου, πρόκειται για μια ομπρέλα που δεν περιλαμβάνει κάποιο προστατευτικό κάλυμμα πάνω από το κεφάλι του χρήστη για να τον προστατέψει.
Η συσκευή τραβάει αέρα από το κάτω μέρος της και τον εκτοξεύει στο επάνω μέσα από έναν ειδικό μηχανισμό.
Ανάλογα με την ένταση της βροχής η συσκευή προσαρμόζει και την ένταση του αέρα έτσι ώστε να μην βρέχεται ο χρήστης όσο και να βρέχει.
Επειδή δεν διαθέτει πανί, η ομπρέλα μεταφέρεται εύκολα και μπαίνει παντού.
Πρόκειται για μια νέα πειραματική ομπρέλα που ωστόσο βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο και δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά.

κειμενο-imerisia.gr






Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

0

Steve Harris στο πρώτο solo δίσκο της καριέρας του, "British Lion".

Ο Steve Harris αποκάλυψε το video clip για το τραγούδι "Us Against The World", ένα κομμάτι που περιλαμβάνεται στο πρόσφατο προσωπικό του άλμπουμ, "British Lion

                                              



www.rocking.gr/news
0

30 νέα σοκαριστικά μέτρα!


H πρόταση απόφασης του Eurogroup για τη δόση που αναμένεται να εκταμιευτεί απαιτεί άμεσα τη λήψη δέκα προαπαιτούμενων δράσεων ως τις 13 Δεκεμβρίου, νέα μέτρα για τον Δεκέμβριο και συνολικά 30 μέτρα ως το επόμενο φθινόπωρο!

Αναλυτικά τα νέα μέτρα:

Στην πρόταση οι 17 υπουργοί Οικονομικών παραδέχονται ότι η Ελλάδα έκανε μεγαλύτερη πρόοδο από αυτή που χρειαζόταν αλλά παρ΄ όλα αυτά, ζητούν και άλλα μέτρα:

1. Προϋπολογισμός για το 2013 και το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα (ΜΠΔΣ) που εκτείνεται έως το 2016.

2. Παρουσίαση του επικαιροποιημένου προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων στη Βουλή και δημοσίευση εξαμηνιαίας ανάλυσης του Σχεδίου Ανάπτυξης Περιουσιακών Στοιχείων.

3. Μεταφορά στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ της πλήρους και άμεσης κυριότητας (μετοχών ή δικαιωμάτων παραχώρησης) της Εγνατίας Οδού και των περιφερειακών λιμένων της Ελευσίνας, Λαυρίου, Ηγουμενίτσας, Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Καβάλας, Κέρκυρας, Πάτρας, Ηρακλείου και Ραφήνας

.4. Εξασφάλιση ότι τα αρμόδια υπουργεία και άλλοι φορείς θα παρέχουν στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας πλήρη πρόσβαση για την απογραφή όλων των ακινήτων.

5. Τροποποίηση ή κατάργηση των νομοθετικών διατάξεων των ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, αρχές ΟΛΠ και ΟΛΘ, ΕΛΠΕ, ΕΥΑΘ και ΕΥΔΑΠ, λιμάνια, κλπ.) που αποκλίνουν από το καθεστώς των ιδιωτικών εταιρειών και που θέτουν οποιοδήποτε περιορισμό στα δικαιώματα ψήφου των ιδιωτών μετόχων.

6. Νομοθεσία για τον καθορισμό του ρόλου και των προσόντων του Γενικού Γραμματέα Εσόδων και ο Υπουργός Οικονομικών να αναθέσει την δυνατότητα λήψης αποφάσεων στον Γενικό Γραμματέα.

7. Τοποθέτηση έμπειρων ελεγκτών στον φορολογικό έλεγχο ώστε να γίνουν πλήρως λειτουργικές μονάδες όπως αυτή των μεγάλων φορολογούμενων (100 ελεγκτές), ίδρυση μονάδας για άτομα με μεγάλη περιουσία και για αυτοαπασχολουμένους με υψηλά εισοδήματα (στελέχωση με 50 έμπειρους ελεγκτές άμεσα υπόλογους στον γενικό γραμματέα.

8. Η απόφαση για την ενίσχυση της δημοσιονομικής διαχείρισης να εφαρμοστεί. Μνημόνια να υπογραφούν και μεταξύ υπουργείων και διαχειριστών των εποπτευόμενων φορέων. Πλαίσιο για την διόρθωση των μεταβιβάσεων από την κεντρική κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των αποκλίσεων από τους στόχους εντός του έτους και, ενδεχομένως, και τα επόμενα χρόνια. Να ορίζει ρητά ότι τα έσοδα από την ιδιωτικοποίηση των κρατικών περιουσιακών στοιχείων θα καταβάλλονται απευθείας σε χωριστό λογαριασμό. Να ορίζει ότι θα υπάρχουν αυτόματες περικοπές δαπανών όταν οι στόχοι χάνονται, εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι οι καθυστερήσεις δεν αυξάνονται.

9. Σύνολο μέτρων για τη βελτίωση της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης του ΕΟΠΥΥ. Μεταξύ αυτών «εξορθολογισμός του πακέτου παροχών», αύξηση της συμμετοχής στο κόστος για την υγειονομική περίθαλψη που παρέχεται από ιδιώτες, αναθεώρηση των τελών για τον αριθμό των διαγνωστικών εξετάσεων και για τις φυσιοθεραπείες, προοδευτική αύξηση των εισφορών που καταβάλλονται από ΟΓΑ σε αυτές του EOΠΠΥ.

10. Μέτρα που συνδέονται με την φαρμακευτική δαπάνη: Νομοθεσία για τον έλεγχο των φαρμακευτικών δαπανών που ενεργοποιεί έκτακτης ανάγκης μέτρα (συμπεριλαμβανομένων π.χ. μείωσης των τιμών), αν για οποιοδήποτε λόγο δεν επιτυγχάνεται ο στόχος. Υπουργική απόφαση, θέτοντας το νέο όριο για το 2013 στα 2,4 δισ. ευρώ για εξωτερικούς ασθενείς. Ενημέρωση της λίστας φαρμάκων και επικαιροποίησή του 2 φορές τον χρόνο τουλάχιστο.

Nέα μέτρα ως τον Δεκέμβριο:

1. Φορολογική μεταρρύθμιση στο εισόδημα φυσικών και νομικών προσώπων «που στοχεύει στην απλοποίηση του φορολογικού συστήματος, τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης και την εξάλειψη απαλλαγών και προτιμησιακών καθεστώτων».

2. Την αναγκαία πρωτογενή και δευτερογενή νομοθεσία για να διασφαλιστεί η ταχεία εφαρμογή του σχεδίου ιδιωτικοποιήσεων.

3. Δημιουργία ενός ρυθμιστικού πλαισίου για τις εταιρείες ύδρευσης.

4. Μέτρα για τη βελτίωση της φορολογικής διοίκησης, την εισαγωγή αξιολογήσεων επίδοσης, βελτίωση της χρήσης των τεχνικών αξιολόγησης του κινδύνου και τη θέσπιση και την ενίσχυση ειδικών μονάδων διαχείρισης του χρέους.

5. Εκπόνηση και δημοσίευση ενός σχεδίου για την εκκαθάριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε προμηθευτές και των επιστροφών φόρων.

6. Ολοκλήρωση της εφαρμογής της μεταρρύθμισης στα επικουρικά ταμεία και ενοποίηση όλων των υπαρχόντων.

7. Νομοθεσία που να επεκτείνει την εφαρμογή της έκπτωσης 5% στις φαρμακευτικές εταιρείες (που υπάρχει για τις νοσοκομειακές τιμές) σε όλα τα προϊόντα που πωλούνται σε φαρμακεία.

8. Η αύξηση του μεριδίου των γενόσημων φαρμάκων να φτάσει το 35%.

9. Εγκατάσταση εσωτερικών ελεγκτών σε όλα τα νοσοκομεία και την υιοθέτηση των μητρώων ανάληψης υποχρεώσεων.

Τα μέτρα που προβλέπει για το 2013:

1. Προεδρικό Διάταγμα για την προσαρμογή των τιμών τελικού χρήστη για χαμηλής τάσης πελάτες.

2. Επικαιροποίηση του Μεσοπρόθεσμου, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης για δεσμευτικά επί 3 χρόνια ανώτατα όρια δαπανών για τους υποτομείς της γενικής κυβέρνησης.

3. Σχέδια για Στελέχωση υπουργείων

.4. Δημιουργία μίας πολύ πιο αυτόνομης φορολογικής διοίκησης. Καθορισμός βαθμού αυτονομίας, πλαισίου διακυβέρνησης, λογοδοσίας, νομικών εξουσιών του ο επικεφαλής της φορολογικής διοίκησης και αρχική στελέχωση του οργανισμού.

5. Να εκδώσει και να δημοσιεύσει μια νέα πλήρη πολιτική καταπολέμησης της διαφθοράς, καθώς και ειδικών διατάξεων για την φορολογική και τελωνειακή διοίκηση

6. Να λειτουργεί η διαδικασία αναθεώρησης των αντικειμενικών αξιών για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τις τιμές της αγοράς, υπό την ευθύνη της Διεύθυνσης Φορολογίας Κεφαλαίου.

7. Μεταφορά σαράντα νέων ακινήτων

Μέτρα ως το τέλος του Ιουνίου του 2013:

1. Διασφαλίζει την επίτευξη του στόχου των 2.000 φορολογικών ελέγχων.

2. Θεσπίζει ένα νέο κώδικα φορολογικών διαδικασιών.

3. Εξασφαλίζει ότι όλες οι κεντρικές αρχές προμηθειών χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές δημόσιες συμβάσεις για όλους τους διαγωνισμούς- διαδικασίες.

Πηγή: capital.gr
0

Νότης Σφακιανάκης:Βιάζουν την πατρίδα μου!!!


-Eίναι γεγονός πως υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, οι οποίοι τα έχουν μεθοδεύσει όλα αυτά που συμβαίνουν, δεν είναι τυχαία! Μάζεψαν το χρυσό όλου του πλανήτη, με διαφόρους τρόπους, με όλα αυτά τα παιχνίδια που κάνουν, τα οικονομικά, μέσα από υπολογιστές, μέσω των οποίων γίνονται πλέον όλες οι συναλλαγές, αλλά πουθενά δεν υπάρχει χρήμα. Και δεν υπάρχει χρήμα γιατί δεν υπάρχει ανάλογο αντίκρισμα σε χρυσό. Γιατί τον χρυσό τον έχουν αυτοί. Έτσι, έχοντας τον στα χέρια τους, έχουν μια κινητήρια δύναμη. Φυσικά δεν τους ξεφεύγει και το πετρέλαιο, ώστε έχοντας έτσι την υπεροχή, την δύναμη και τον πλούτο, βγαίνουν μπροστά από όλους και πλέον είναι προφανές, αυτό που κάνουν το ξεδιάντροπο, το χυδαίο, η ασυδοσία, η απόλυτη ανομία. Λένε πως εμείς κάνουμε κουμάντο και διατάζουν, όχι μόνο έναν ιδιώτη αλλά και χώρες ολόκληρες.-

-Δεν γίνεται γιατί είμαστε σε νάρκη, σε μέθη, φοβισμένοι και δειλοί. Για αυτό και αυτός που δεν φοβάται να σε κοπανά θα συνεχίσει όλο και χειρότερα. Εάν η πλειονότητα των ανθρώπων, που έχουν το δικαίωμα της ψήφου, είχαν δείξει με την ψήφο τους κάθετα πως τους αποβάλλουν από το παιχνίδι, κάτι θα γινόταν. «Σαμαρά, Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου, Παπανικολάου, Παπαφλέσσα, όπως και να σε λένε, σε βγάζουμε από το παιχνίδι, δεν σε θέλουμε ρε, σε απολύουμε! Η Ελλάδα είναι του λαού, γι’ αυτό σε απολύουμε κακήν κακώς, γιατί μας το έκλεισες το μαγαζί. Και όχι μόνο αυτό, αλλά σου κάνω και απόλυτο έλεγχο, για το τι έκανες κατά τη διάρκεια που βρισκόσουν εδώ». Πρέπει να μαζευτούν 1000 άτομα στο σπίτι του κάθε πολιτικού και να τον πάνε στον εισαγγελέα, αλλά και προσοχή με τον εισαγγελέα πάλι, γιατί συνήθως είναι στημένο όλο το κόλπο. «Και εσύ εισαγγελέα που είσαι λειτουργός του κράτους, πρέπει να δικάσεις σύμφωνα με αυτά που έχει κάνει ο καθένας. Εσύ Παπακωνσταντίνου που είσαι παιδί των τραπεζών, στημένε τύπε, που ήσουν και Υπουργός Οικονομικών, έκανες κάτι κακό και τώρα πρέπει να δικαιολογήσεις τις πράξεις σου, διότι αυτές είχαν αποτελέσματα προς όλους μας. Που απέβλεπες, που αποσκοπούσες, και έκανες ότι έκανες;;; Παπανδρέου εσύ μας έβαλες εκεί, εσύ Παπαντωνίου που έλεγες τότε πως έχουμε την πιο ισχυρή οικονομία». Όλοι λοιπόν στο σκαμνί του εισαγγελέα.-

-Υπάρχει εξωγήινη ζωή και υπάρχουν αποδείξεις, για όντα νοήμονα, τα οποία υπάρχουν και έχουν κάνει επισκέψεις. Αυτά τα γνωρίζουμε, διότι έχουν αφήσει τα χνάρια τους. Ο Παρθενών δεν γίνεται να είναι δημιούργημα από άνθρωπο, όπως και οι πυραμίδες.-

-Με καταπιέζει η χριστιανική θρησκεία στην πατρίδα μου, όταν παρεμβαίνουν και μου λένε πως πρέπει να γράψω στην ταυτότητά μου πως είμαι χριστιανός. Ποτέ δεν ήμουν και αν το πω θα αρχίσουν οι άνθρωποι και θα έχουν αντίθεση με μένα, σε σημείο εμπόλεμης κατάστασης.-

-Το διαδίκτυο ή αλλιώς ο «Μεγάλος αδερφός» δεν μπορεί να βοηθήσει. Είναι απόλυτο σε όλα, μια απίστευτη παραπληροφόρηση. Είναι ο φασισμός της απληστίας, της άγνοιας, της πορνογραφίας, της παραπληροφόρησης και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο.-

-Το μόνο που κάνουν είναι να κυνηγάνε το ανθρωπάκι που βγαίνει έξω στο δρόμο και πουλάει κουλούρια, γιατί δεν έκοψε μια απόδειξη. Τι λες ρε; Αυτός είναι ένας φουκαράς άνθρωπος, που προσπαθεί πεθαίνοντας κάθε μέρα στον δρόμο, να πουλήσει 2 κουλούρια για να πάει να ταΐσει την οικογένειά του. Αν και παράνομα σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνεις τα στραβά μάτια.
Μόλις έκανε η Γερμανία ό, τι έκανε το προηγούμενο διάστημα, αντί να κάνουμε μποϊκοτάζ και να τους αποκλείσουμε τα προϊόντα από την αγορά, να μην ψωνίζει κανένας Έλληνας γερμανικό προϊόν, εμείς δεν κάναμε τίποτα. Μια διαδήλωση 3 ωρών δεν βγάζει πουθενά!-

Άκου δηλαδή που έχουν φτάσει οι λαοί! Πληρώνουν 2000 ανθρώπους, οι οποίοι τους δέρνουν στην πλατεία Συντάγματος ή  σε μια πορεία διαμαρτυρίας, σε μια διαδήλωση, που είναι δικαίωμά μας στην τελική…

-Τελικά ο μόνος μάγκας σε αυτόν τον τόπο, μετά τον Ιωάννη Μεταξά που είπε το “Όχι” εξ’ ονόματός μας, ο αμέσως επόμενος μάγκας, δυστυχώς ήταν πάλι δικτάτορας… ο Γεώργιος Παπαδόπουλος!
Ή θα φτιάξεις μια πραγματική αστυνομία, που θα πληρώνεται από τον λαό και θα κάνει αυτό που πρέπει, δηλαδή να προστατεύει τον πολίτη από όλες τις απόψεις, ή θα πάρεις τον νόμο στα χέρια σου. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
Δεν μπορώ να περνάω από το κέντρο της πρωτεύουσας της πατρίδας μου και να μην υπάρχουν Έλληνες. Δεν γίνεται, είναι ανεπίτρεπτο και δεν το δέχομαι. Βιάζουν την πατρίδα μου!!!-

 -Η χριστιανική θρησκεία, που είναι η μεγαλύτερη, την έγραψαν 80 με 120 χρόνια μετά τον θάνατο του Ιησού, ο οποίος μπορεί να υπήρξε σαν φυσικό πρόσωπο και να ήταν ένας άνθρωπος ή ένα πλάσμα, που είχε το θείο μέσα του, ή να ήταν εξωγήινος. Δεν υπάρχει τίποτα που να το αποδεικνύει.

Με λίγα λόγια σου απαγορεύουν να είσαι αυτόνομος και αυτάρκης, γιατί όταν θα έρθει η στιγμή που θα ιδρύσουν την παγκόσμια αυτοκρατορία, η οποία θα έχει τον έλεγχο σε παγκόσμια εμβέλεια, θα ακούμε και θα βλέπουμε το ίδιο πράγμα ακριβώς. Θα ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε, γιατί στο εξής θα ισχύει το συγκεκριμένο που αυτοί θα επιβάλλουν. Και όποιος είναι αντίθετος με το θέλημα αυτό, είναι ενάντια στην παγκόσμια κοινωνία και την παγκόσμια κυβέρνηση και εκεί θα τον γα@@@@@@ε.

«Το θέμα όμως είναι πως πρέπει να ξεκινήσουμε πηγαίνοντας πίσω στο πα
ρελθόν, γιατί χωρίς παρελθόν δεν έχεις μέλλον. Πρέπει να πας πίσω να βρεις τους υπεύθυνους για την κατάσταση και να τους πας στον εισαγγελέα, για τιμωρία όσων έκαναν, όπως προστάζει ο νόμος. Ίσως και να πεθάνεις στην φυλακή, αλλά να το κάνεις σαν τον Παπαδόπουλο, που το έκανε χωρίς να ζητήσει χάρη ή βοήθεια» δήλωσε ο τραγουδιστής και πρόσθεσε: «Μιλάμε για απίστευτη μαγκιά... Τελικά ο μόνος μάγκας σε αυτόν τον τόπο, μετά τον Ιωάννη Μεταξά που είπε το "Όχι" εξ' ονόματός μας, ο αμέσως επόμενος μάγκας, δυστυχώς ήταν πάλι δικτάτορας, ο Γεώργιος Παπαδόπουλος ο οποίος είχε το σθένος, την ανδρεία, να τον καταδικάσει η πατρίδα του και να πάει στη φυλακή και να πεθάνει εκεί, χωρίς να ζητήσει χάρη, γιατί θα αποδεχόταν πως έβλαψε την πατρίδα του, ενώ αυτός ήταν πραγματικά πατριώτης».

Σχετικά με την απήχηση που έχει το κόμμα της Χρυσής Αυγής ανέφερε: «Ο φόβος φυλάει τα έρμα. Όταν φοβηθείς ενδεχομένως και να συνετιστείς. Η ατιμωρησία και η ανομία όμως μας έχουν καταλάβει. Έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια τα χλιαρά, τα νερόβραστα και τα ψεύτικα. Αυτούς που μιλούν πολύ και στο τέλος δεν κάνουν τίποτα. Αυτό που ξέρω είναι πως όποιος μπορεί κάνει, αλλά όποιος δεν μπορεί, μιλάει. Και αυτοί μιλάνε συνέχεια χρόνια και ζαμάνια, αλλά δεν λένε τίποτα ουσιαστικό, γιατί πάνε γύρω - γύρω συνέχεια, και αφήνουν νεφελωμένο το τοπίο και αφήνουν τα πράγματα να πλανούνται στο περιθώριο, θέλοντας να δείξουν πως εννοούν κάτι διαφορετικό από αυτό που λένε. Είναι ένα κάλπικο παιχνίδι».

Ακόμη ο καλλιτέχνης είπε σχετικά με την καθημερινή κατάσταση στη χώρα μας αναφερόμενος στο εξής παράδειγμα: «Το μόνο που κάνουν είναι να κυνηγάνε το ανθρωπάκι που βγαίνει έξω στο δρόμο και πουλάει κουλούρια, γιατί δεν έκοψε μια απόδειξη. Τι λες ρε; Αυτός είναι ένας φουκαράς άνθρωπος, που προσπαθεί πεθαίνοντας κάθε μέρα στον δρόμο, να πουλήσει 2 κουλούρια για να πάει να ταΐσει την οικογένειά του. Αν και παράνομα σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνεις τα στραβά μάτια.»

Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην οικονομική πολιτική της Γερμανίας, εν αντιθέσει με τη δική μας, λέγοντας: «Μόλις έκανε η Γερμανία ό, τι έκανε το προηγούμενο διάστημα, αντί να κάνουμε μποϊκοτάζ και να τους αποκλείσουμε τα προϊόντα από την αγορά, να μην ψωνίζει κανένας Έλληνας γερμανικό προϊόν, εμείς δεν κάναμε τίποτα. Μια διαδήλωση 3 ωρών δεν βγάζει πουθενά!»

http://www.tralala.gr/notis-sfakianakis-synentefksi-interview-photos/

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

0

Εμείς οι Έλληνες -ΤΟ ΟΧΙ:Κ.Πλευρης