Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

0

Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝ

Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝ ΜΕ ΝΥΜΦΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΜΠΗΊΑ 
Μία από τις πιο αγαπητές θεότητες των προγόνων μας , που ενέπνευσε τόσο τους αρχαίους όσο και τους νεότερους συγγραφείς και ποιητές , είναι ο Παν .
Για την γέννηση του Πανός υπάρχουν διάφορες εκδοχές , διαφορετικές σε κάθε περιοχή της Ελλάδας .
Μερικοί πίστευαν ότι ήταν 
γιος του Ουρανού και της Γης , για άλλους ότι ήταν γιος του Διός και της Ύβρεως ή Θύμβρεως , ή του Διός και της Καλλίστούς ή της νύμφης Οινηΐδας , ή του Αιθέρος και της Ήρας , ή του Αιθέρος και της Οινηΐδας , ή του Ερμή και της Πηνελόπης ή ακόμα ότι ήταν γιος της Πηνελόπης και όλων των μνηστήρων , γι’ αυτό και ονομάστηκε Παν .
Από αυτή την ποικιλία των γονέων , οι ερευνητές συμπεραίνουν ότι ίσως να υπήρξαν πολλοί με το ίδιο όνομα .
Όμως δύο είναι οι κυριότεροι , ο γιος του Διός και της Θύμβρεως , ο οποίος ήταν μάντης και δίδαξε την μαντική στον Απόλλωνα , και ο γιος του Ερμή και της Πηνελόπης , την οποία ξεγέλασε ο Ερμής μεταμορφωμένος σε τράγο , και από αυτό πήρε και ο Παν αυτήν την μορφή .
Σε μερικά μέρη όμως πίστευαν ότι
ήταν και οι δύο παιδιά του Ερμή , ο μεν ένας με μια άγνωστη γυναίκα με το όνομα Σώση και ο άλλος με μία Νύμφη που την έλεγαν Πηνελόπη .
Οπότε μετά από τόσες αντιφάσεις , η γέννηση του παραμένει στην ουσία αδιευκρίνιστη , και πιστεύεται ότι υπήρξαν κατά καιρούς σε διάφορους τόπους άνθρωποι με το όνομα αυτό .

Ο Παν αναφέρεται σε όλες τις θεογονίες , και σύμφωνα με τον Διόδωρο τον καιρό του Όσιρη ήταν στην Αίγυπτο .
0

Κόβεται το απεριόριστο ίντερνετ στην Ελλάδα;



Αυτή τη στιγμή, όσοι έχουν σύνδεση DSL (στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς) δικαιούνται συνήθως απεριόριστη χρήση της γραμμής τους για να κατεβάζουν ή να ανεβάζουν δεδομένα (πχ σερφάρισμα, κατέβασμα αρχείων, κτλ)….
Δηλαδή ένας χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ 24 ώρες το 24ωρο, και να κατεβάζει/ανεβάζει όσα δεδομένα θέλει. Αυτό σιγά-σιγά τελειώνει, με τις εταιρίες και τους πολιτικούς υπεύθυνους στην Αμερική να επεξεργάζονται ήδη σχέδια για να περιορίσουν τους χρήστες:
Το σκεπτικό τους είναι ότι οι χρήστες που χρησιμοποιούν πιο συχνά (ή πιο πολύ) το ίντερνετ, καταναλώνουν περισσότερο bandwidth και απασχολούν περισσότερο τις γραμμές, επιβαρύνοντας το δίκτυο του παρόχου τους.
Άρα, πρέπει να χρεωθούν και παραπάνω, διότι δεν είναι σωστό να πληρώνουν το ίδιο όσοι μπαίνουν “μια φορά στο τόσο” με όσους μπαίνουν συνεχώς και κατεβάζουν όλη την ώρα Ως εκ τούτου, οι εταιρίες ήδη ετοιμάζουν σχέδια για να βάλουν όρια στο πόσο downloading μπορούν να κάνουν οι χρήστες (άντε να το μάθουν αυτό όσοι κατεβάζουν με τις ώρες ταινίες και τηλεοπτικά σίριαλ – θα χάσουν τ’ αυγά και τα πασχάλια).
Επίσης, υπάρχουν σχέδια προκειμένου να αναγκάζουν τα sites να πληρώνουν λεφτά στους παρόχους, αλλιώς οι πάροχοι θα προσφέρουν αργή πρόσβαση σε αυτά τα sites. Αυτό προφανώς θα ευνοήσει τα μεγάλα sites, που θα πληρώνουν, ενώ τα μικρά sites που δε θα μπορούν να πληρώνουν, θα γίνουν πολύ αργά στο φόρτωμα, και ο κόσμος δε θα τα προτιμά.

 4news.gr
0

ΛΥΚΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΠΑΡΕΛΑΥΝΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΤΟ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ"...!!!

ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΒΑΛΕΤΕ ΡΕ... ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ. ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΕΡΡΗΦΑΝΑ ΚΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟ 6ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ...!!!
                          
                     

                     
stoxos.gr

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

0

Περί ηδονής (Επίκουρος)

ΕπίκουροςΗ ηδονή είναι αρχή και σκοπός του μακαρίως ζην· γιατί είναι το πρωταρχικό και συγγενικό με τη φύση μας αγαθό και αυτή είναι η αφετηρία για κάθε επιλογή και για κάθε αποφυγή μας, και σ' αυτήν καταλήγουμε πάλι, όταν αποτιμάμε το κάθε αγαθό, έχοντας ως κριτήριο το τι αισθανόμαστε. Κι ακριβώς επειδή είναι το πρωταρχικό και σύμφυτο μ' εμάς αγαθό, για τούτο δεν επιλέγουμε αδιακρίτως κάθε ηδονή, αλλά συμβαίνει ορισμένες φορές να γυρίζουμε την πλάτη μας σε πολλές ηδονές, όταν τα προβλήματα που προκαλούν αυτές οι ηδονές είναι για μας μεγαλύτερα και υπάρχουν, από την άλλη, πολλοί πόνοι που τους θεωρούμε προτιμότερους από τις ηδονές, εφόσον η ηδονή που θα ακολουθήσει άμα τους υπομείνουμε για κάμποσο θα είναι για μας μεγαλύτερη. Κάθε ηδονή λοιπόν, ακριβώς επειδή η φύση της μας είναι συγγενική, είναι καλό πράγμα· δεν συμβαίνει όμως να επιλέγουμε αδιακρίτως κάθε ηδονή. Ακριβώς όπως κάθε πόνος είναι κακό πράγμα κι ωστόσο δεν είναι όλοι οι πόνοι τέτοιοι που να μπορούμε να τους αποφεύγουμε.
Είναι καθήκον μας, εντούτοις, να τα κρίνουμε όλα αυτά παραβάλλοντας και συγκρίνοντας το ένα με το άλλο και εξετάζοντας προσεκτικά τι συμφέρει και τι όχι. Γιατί ορισμένες φορές μεταχειριζόμαστε το αγαθό ως κακό και αντιστρόφως.
Το να αρκείται κανείς σ' αυτά που έχει, το θεωρώ πολύ σπουδαίο αγαθό· όχι για να περιοριζόμαστε σώνει και καλά στα λίγα, αλλά για να αρκούμαστε στα λίγα όταν μας λείπουν τα πολλά -με τη γνήσια πεποίθηση ότι την πολυτέλεια την απολαμβάνουν πολύ καλύτερα οι άνθρωποι που δεν την έχουν και τόσο ανάγκη, και ότι τα φυσικά πράγματα, όλα, μπορεί εύκολα να τα αποκτά κανείς, ενώ το περιττό το αποκτάς δύσκολα· ότι το ψωμί και το νερό δίνουν τη μεγαλύτερη ηδονή όταν προσφέρονται σε κάποιον που τα έχει ανάγκη. Το να συνηθίζει λοιπόν κανείς στον απλό τρόπο ζωής κι όχι στην πολυτέλεια, δεν βοηθά μόνο την υγεία αλλά κάνει επίσης τον άνθρωπο ικανό να αντεπεξέρχεται με αποφασιστικότητα στις αναγκαίες ενασχολήσεις της ζωής· μας κάνει να το ευχαριστιόμαστε περισσότερο όταν, αραιά και που, παίρνουμε μέρος σε πολυτελή γεύματα και μας προετοιμάζει να σταθούμε άφοβοι μπρος στα παιχνίδια της τύχης.
***
Έχουμε ανάγκη από την ηδονή, όταν η απουσία της μας προξενεί πόνο· όταν όμως δεν μας συμβαίνει αυτό, δεν υπάρχει ανάγκη της ηδονής. Γιατί το κακό δεν το προξενεί η ηδονή που πηγάζει από τη φύση μας, μα οι ορέξεις που σχετίζονται με τις κούφιες ιδέες.
***
0

Η θεωρία του σκοπού της ζωής (Φρίντριχ Νίτσε)


Φρίντριχ Νίτσε«Η ευτυχία μου: Από τότε που κουράστηκα να γυρεύω, έμαθα να βρίσκω. Από τότε που κάποιος άνεμος μου εναντιώθηκε, ταξιδεύω με όλους τους ανέμους». Φρίντριχ Νίτσε
Πάντα βρίσκω όλους τους ανθρώπους, όπως κι αν τους κοιτάζω, με καλοσύνη ή κακία, να φροντίζουν για ένα πράγμα: Πως να εξυπηρετήσουν τη συντήρηση του είδους. Και φροντίζουν γι' αυτό, όχι από αγάπη για το είδος, αλλά γιατί δεν υπάρχει μέσα τους τίποτα παλιότερο, δυνατότερο, ανέλεκτο και πιο ακατανόητο από αυτό το ένστικτο, γιατί είναι αλήθεια πως το ένστικτο αυτό, είναι στην κυριολεξία η ουσία του είδους μας, η ουσία του κοπαδιού μας.
Παρ' όλο που τα καταφέρνουμε αρκετά γρήγορα μπορώ να πω, με τη συνηθισμένη φυσικά μυωπία μας, να ξεχωρίζουμε από απόσταση πέντε βημάτων τους ομοίους μας, σε χρήσιμους και σε άχρηστους, σε καλούς και σε κακούς ανθρώπους, ωστόσο αν καθίσουμε και τα βάλουμε κάτω και κάνουμε έναν απολογισμό και σκεφτούμε το γενικό σύνολο αυτού του ξεχωρίσματος, καταλήγουμε σε μια φοβερή δυσπιστία. Δεν μας ικανοποιεί το ξεχώρισμα, δεν είμαστε σίγουροι και στο τέλος τα παρατάμε. Στο κάτω κάτω της γραφής, ίσως ο πιο άχρηστος, ο πιο βλαβερός άνθρωπος να είναι ο πιο χρήσιμος για τη συντήρηση του είδους. Γιατί ο άνθρωπος αυτός -ο βλαβερός- συντηρεί στον εαυτό του ή στους άλλους ανθρώπους, διάφορα ένστικτα που χωρίς αυτά η ανθρωπότητα θα είχε εδώ και πολύ καιρό αποχαυνωθεί και διαφθαρεί...
Ευγένεια και χυδαιότητα
Οι χυδαίοι άνθρωποι βλέπουν τα ευγενικά και γενναιόφρονα αισθήματα σαν κάτι να τους λείπει, να τους λείπει η ορθότητα, άρα -να τους λείπει-, η αληθοφάνεια. Όταν μιλούν γι' αυτό, κλείνουν πονηρά το μάτι, σαν να λένε: «Κάποιο συμφέρον υπάρχει κρυμμένο πίσω απ' αυτό· δεν μπορεί να δει κανείς τι υπάρχει μέσα σε όλα τα πράγματα», και υποψιάζονται πως το ευγενικό πλάσμα γυρεύει να κερδίσει κάτι μ' έναν ελιγμό. Όταν όμως πεισθούν, με αναμφισβήτητο τρόπο, πως ο άνθρωπος αυτός δεν έχει καμιά εγωιστική πρόθεση, και πως περιφρονεί το μικρό κέρδος, τότε βλέπουν τον άνθρωπο αυτόν σαν έναν τρελό· του δείχνουν περιφρόνηση όταν τον βλέπουν να χαίρεται και γελούν με τη λάμψη των ματιών του. Και αναρωτιούνται: «Πώς μπορεί να είναι χαρούμενος όταν πάθει κάποια ζημιά; Πώς μπορεί να ζητά να ζημιώσει; Σίγουρα, το πάθος της ευγένειας θα είναι μπερδεμένο με κάποια αρρώστια του λογικού!».

Τέτοιες ερωτήσεις κάνουν μέσα τους, έτσι σκέπτονται, όπως σκέπτεται κάποιος εμπρός στη χαρά που αισθάνεται ένας τρελός για την έμμονη ιδέα του.
Μια χυδαία φύση αναγνωρίζεται εύκολα αν προσέξει κανείς δυο βασικά πράγματα. Πρώτον -μια χυδαία φύση- δεν λησμονά ποτέ ποιο είναι το συμφέρον της· δεύτερον, η μανία αυτή του σκοπού του κέρδους, είναι σ' αυτή πιο ισχυρή, παρά το βίαιο ένστικτο. Μέλημά της και αξιοπρέπειά της είναι το να μην παρασύρεται από την άλογη παρόρμηση σε άκαιρες πράξεις. Η ανώτερη φύση είναι πιο παράλογη και αυτό γιατί ο ευγενής, ο γενναιόφρων άνθρωπος υπακούει στα ένστικτά του· στις πιο καλές στιγμές του, σταματάει το μυαλό του. Ένα αρσενικό ζώο που προστατεύει τα μικρά του βάζοντας σε κίνδυνο την ίδια του τη ζωή, ή που ακολουθεί το θηλυκό στον θάνατο, την εποχή του οργασμού, δεν λογαριάζει ούτε τον κίνδυνο, ούτε καν αυτόν τον ίδιο τον θάνατο, κι αυτό γιατί ακόμα κι η λογική του σταματά, η ευχαρίστηση που του προσφέρουν τα μικρά του ή το θηλυκό του και ο φόβος μην τύχει και τα αποχωρισθεί, το κυριεύουν ολοκληρωτικά, γίνεται πιο ζώο από ότι συνήθως είναι, όπως ακριβώς συμβαίνει στον ευγενικό, στον γενναιόφρονα άνθρωπο. Μέσα του, ο ευγενικός άνθρωπος έχει ένα συγκεκριμένο αριθμό αισθημάτων, είτε έλξεις είτε απωθήσεις είναι αυτές, που μιλάνε με τόση δύναμη, που μπροστά τους η διάνοια δεν μπορεί να κάνει τίποτ' άλλο παρά να σωπάσει ή και να παραδοθεί και να γίνει υπηρέτης τους. Η καρδιά αλλάζει θέση, ανεβαίνει στον εγκέφαλο και τότε μιλάμε για «πάθος». Βέβαια, συμβαίνει πολλές φορές να δημιουργείται ένα αντίστροφο φαινόμενο, μια αναστροφή του πάθους κατά κάποιον τρόπο, όπως π.χ. στον Φοντενέλ, που κάποιος του έλεγε μια φορά τοποθετώντας του το χέρι στην καρδιά: «Αυτό που υπάρχει εκεί μέσα, φίλτατέ μου, είναι και αυτό εγκέφαλος».
Στο ευγενικό ον, εκείνο που περιφρονεί ο όχλος, είναι ο παραλογισμός του πάθους του, η η λανθασμένη λογική του, και προπαντός όταν αυτό το πάθος αφορά αντικείμενα που η αξία τους του είναι παντελώς χιμαιρική ή αυθαίρετη, θυμώνει πολύ με όποιον υποκύπτει στο πάθος του στομαχιού του, αλλά καταλαβαίνει την έλξη αυτής της τυραννίας· εκείνο που δεν μπορεί να καταλάβει είναι, π.χ., το πως μπορεί κάποιος να παίζει την υγεία του και την ευτυχία του από πάθος για τη γνώση. Το γούστο των ανωτέρων φύσεων στρέφεται σε πράγματα εξαιρετικά, σε πράγμα που αφήνουν αδιάφορους τους πιο πολλούς από τους άλλους ανθρώπους και που δεν φαίνονται καθόλου γοητευτικά. Η ανώτερη φύση μετρά τις αξίες σε προσωπική κλίμακα. Γενικά όμως, δεν πιστεύει πως αυτή η κλίμακα προσιδιάζει ιδιαίτερα στην καλαισθητική της ιδιοσυγκρασία. Συμβαίνει το αντίθετο μάλιστα· εκτιμά τις προσωπικές αξίες και μη, και πέφτει έτσι στην ακατανοησία και στο απραγματοποιήσιμο. Μια ανώτερη φύση είναι πολύ σπάνιο να διατηρήσει αρκετή λογική ώστε να θεωρεί και να μεταχειρίζεται τον μέτριο άνθρωπο σαν τέτοιο· γενικά πιστεύει μυστικά πως το πάθος της είναι σαν το πάθος όλου του κόσμου και η πίστη αυτή αποτελεί τη φλόγα της και την ευφράδειά της.
Αν οι εξαιρετικοί άνθρωποι δεν νιώθουν τον εαυτόν τους, πώς θα μπορέσουν να καταλάβουν τον όχλο και να αναμετρήσουν δίκαια τον κανόνα;
Μιλάνε λοιπόν και αυτοί για τρέλα, για έλλειψη πνεύματος, ωφελιμιστικού φυσικά, και για τον «χιμαιρισμό» της ανθρωπότητας, και παραξενεύονται για το τρένο της ζωής αυτού του ανόητου κόσμου που δεν επιθυμεί να αναγνωρίσει το «μόνο αναγκαίο του πράγμα». Αυτή είναι η αδικία των ευγενικών φύσεων, η αιώνια αδικία.
Η χαμένη αξιοπρέπεια
Σήμερα ο στοχασμός έχει χάσει όλη του την εξωτερική αξιοπρέπεια. Έχουν ρεζιλέψει το τελετουργικό και την επίσημη στάση εκείνου που στοχάζεται· δεν μπορούμε πλέον να ανεχθούμε έναν σοφό της παλιάς σχολής. Σήμερα σκεφτόμαστε αρκετά γρήγορα, στην πορεία, την ώρα που περπατάμε, μέσα σε κάθε λογής υποθέσεις, ακόμα και όταν σκεφτόμαστε τα σοβαρότερα πράγματα. Δεν έχουμε ανάγκη από πολλή προετοιμασία, ούτε και από πολλή σιωπή. Όλα πραγματοποιούνται σαν να είχαμε στο κεφάλι μας μια μηχανή που να γυρίζει ασταμάτητα και που συνεχίζει να δουλεύει, ακόμα και στις ασχημότερες συνθήκες. Παλαιότερα, όταν κάποιος προσπαθούσε να σκέφτεται -και ήταν αυτό κάτι το πολύ σπάνιο- το καταλάβαινες αμέσως. Έβλεπες πως προσπαθούσε, ήθελε να γίνει πιο σοφός και προετοιμαζόταν για μια ιδέα. Σταματούσε στη μέση του δρόμου, έπαιρνε ένα σοβαρό ύφος, σαν να προσευχόταν, έμενε ασάλευτος για ολόκληρες ώρες, στο ένα του πόδι ή και στα δυο, σαν να «του έρχονταν η ιδέα». Ε, τότε το πράγμα «άξιζε τον κόπο αυτόν».

Ό,τι ονομάζουμε «αγάπη»
Αγάπη και φιληδονία! Αλήθεια, πόσο διαφορετικά ακούγονται στις καρδιές μας οι δυο αυτές λέξεις. Κι όμως, θα μπορούσαν να εκφράζουν και οι δυο αυτές λέξεις το ίδιο ένστικτο, βαφτισμένο δυο φορές. Η πρώτη εγκωμιαστικά, απ' την άποψη των ανικανοποίητων και των ακόρεστων που βρίσκουν «καλό» το ένστικτο αυτό· τη δεύτερη με τη χυδαία έννοια, από την άποψη εκείνων που γνωρίζουν καλά πλέον, που έχουν ένα ένστικτο κατοχής κατασιγασμένο κάπως, και που τώρα φοβούνται για τα «αγαθά» τους.

0

News24 Το VIDEO που πρέπει να δει καθε Ελληνας


                     
0

Water, Consciousness & Intent: Dr. Masaru Emoto


                        
0

Τί στο καλό ξέρουμε; - What the bleep we know?


               
0

ΝΕΡΟ ~ Το Μεγάλο Μυστήριο


              
0

Σκορπούν τον τρόμο στις κερκίδες! (pics)



Τι δουλειά έχουν σε ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο έντεκα τύποι ντυμένοι στα μαύρα, με «δαιμονικά» (;) σύμβολα στα ρούχα και βαμμένα λευκά πρόσωπα; Για την ώρα δεν ξέρει κανείς.

Σκορπούν τον τρόμο στις κερκίδες! (pics)

Έκαναν πρώτα την εμφάνισή τους στο «Allianz Arena» το Σάββατο και τώρα στο «Stamford Bridge» στην αναμέτρηση Μάντσεστερ Σίτι.

Δεν υποστηρίζουν καμία ομάδα, ούτε αντιδρούν σε όσα συμβαίνουν στο γήπεδο. Δεν πανηγυρίζουν στα γκολ, δεν δυσφορούν στις διαιτητικές αποφάσεις.

Τι κάνουν; Απλά στέκονται εκεί… Ανέκφραστοι, ντυμένοι με μαύρες ομοιόμορφες μακριές κελεμπίες πάνω στις οποίες –όπως και στα βαμμένα πρόσωπά τους- αποτυπώνονται παράξενα σύμβολα.

inner

Ίσως απλά τρολάρουν τους υπόλοιπους θεατές, ίσως αποτελούν την ευρωπαϊκή εκδοχή του Halloween που έρχεται σε λίγες μέρες.

inner

Μπορεί όμως να είναι μια απόδειξη πως… ο καιρός γαρ εγγύς που λέει και μια ψυχή…

inner

Για την ώρα πάντως, τρομοκρατούν απλά και μόνο με την παρουσία τους όσους έχουν την ατυχία να κάθονται κοντά τους…

Επιμέλεια: Νικόλας Ακτύπηςsport-fm
0

Τα αρχαία μυστικά της Κίνας προκαλούν τη σκέψη για συνύπαρξη με εξωγήινο ανεπτυγμένο πολιτισμό, χιλιάδες χρόνια πριν...


Εκατοντάδες θαμμένες πυραμίδες, αρχαίοι πέτρινοι δίσκοι cd, αρχαίες συντριβές και εμφανίσεις ufo, χειρόγραφα με οδηγίες κατασκευής διαστημόπλοιων, αναφορές σε ταξίδια σε άλλους πλανήτες, ακριβείς παγκόσμιοι χάρτες, ιπτάμενοι θεοί, και κυβερνητικές απαγορεύσεις σε έρευνες… δείχνουν ότι μεγάλα μυστικά κρύβονται στα χώματα της Κίνας.
Μυστήρια που μας κάνουν να υποψιαζόμαστε εξωγήινη επισκεψιμότητα τους αρχαίους εκείνους καιρούς. Μυστήρια που σιγά σιγά αποκαλύπτονται… Όταν μεταφράστηκαν μερικά σανσκριτικά έγγραφα που βρέθηκαν στη Λάσα, στο Θιβέτ, από το πανεπιστήμιο Chandrigarh, ο Δρ Ruth Reyna και η ομάδα του έμειναν έκπληκτοι όταν ανακάλυψαν ότι τα χιλιάδων ετών έγγραφα περιέχουν οδηγίες κατασκευής για διαστρικά διαστημόπλοια!.. με αντί-βαρυτική μέθοδο προώθησής, βασισμένη σε ένα ισχυρό σύστημα φυγόκεντρης δύναμης.
Ο Δρ Reyna είπε, ότι σε αυτές τις μηχανές που ονομάστηκαν "Άστρας", οι αρχαίοι θα μπορούσαν να είχαν στείλει μια αποστολή επάνω σε άλλο πλανήτη. Τα χειρόγραφα δεν διευκρίνιζαν αν το διαπλανητικό ταξίδι έγινε, αλλά ανέφεραν ένα προγραμματισμένο ταξίδι στο φεγγάρι. Όμως δεν αποσαφηνίζουν εάν αυτό το ταξίδι πραγματοποιήθηκε τελικά.


Στις μέρες μας οι Κινέζοι ανήγγειλαν ότι περιέλαβαν ορισμένα μέρη των στοιχείων αυτών των χειρόγραφων στο διαστημικό πρόγραμμά τους! Αυτό ήταν μια από τις πρώτες περιπτώσεις μιας κυβέρνησης που αναγνωρίζει αρχαία έγγραφα.
 
Δίπλα στη βάση εκτόξευσης πυραύλων του διαστημικού προγράμματος της Κίνας βρίσκεται το πιο αρχαίο και πιο περίεργο κτίσμα της, που δεν είναι το σινικό τοίχος (που όλοι γνωρίζετε) αλλά η μεγάλη λευκή πυραμίδα. 

Μία πυραμίδα που απαγορεύεται να πλησιάσουν οι τουρίστες αλλά και οι μελετητές εδώ και εκατοντάδες χρόνια, όπως και στις υπόλοιπες 900 πυραμίδες της Κίνας που θαφτήκαν κάτω από το χώμα ώστε να φαίνονται σαν φυσικοί λόφοι. Πως χτίστηκαν; Και ποία είναι τα μυστικά που μας κρύβουν οι κινεζικές αρχές όλα αυτά τα χρόνια; Κανείς δεν ξέρει…
0

Ιπτάμενος Χάρος σπέρνει τον πανικό σε πάρκο του Kentucky (Video)

Ο φαρσέρ Tom Mabe έσπειρε τον πανικό με έναν τηλεκατευθυνόμενο ιπτάμενο Χάρο, καταγράφοντας τις αντιδράσεις των ανυποψίαστων ανθρώπων με την κρυφή του κάμερα.


                      
0

Ρολόι ιωδίου: Μια εντυπωσιακή χημική αντίδραση