Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

0

Ιχώρ : Μύθος ή πραγματικότητα;


Ποιοί ήταν πραγματικά οι Θεοί της Αρχαίας Ελλάδας, ήταν απλώς σύμβολα ή αληθινά υπερδύναμα όντα; Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν αρκετά επιχειρήματα ικανά να μας πείσουν ότι οι θεοί των Αρχαίων Ελλήνων ήταν σύμβολα, όπως υποστήριζε και μια μεγάλη μερίδα φιλοσόφων, οι Στωικοί, οι οποίοι πίστευαν ότι οι μύθοι δεν έχουν κυριολεκτική σημασία αλλά αντίθετα παρουσιάζουν αλληγορικές διηγήσεις, χρήσιμες για την καθημερινότητα των ανθρώπων.
Υπάρχει περίπτωση να ισχύει το αντίθετο; Σε ολόκληρη την Ελληνική γραμματεία, οποιοσδήποτε μπορεί να ανακαλύψει μια ατελείωτη σειρά από παράδοξες και μεταφυσικές εμπειρίες, που οι θνητοί πρόγονοί μας τις απέδωσαν στους αθάνατους θεούς τους. Επίσης υπάρχει μια παραφυσική λεπτομέρια που ίσως αποτελεί κλειδί για την διατύπωση της αληθινής φύσης των αρχαίων θεών.
Μέσα στην μυθολογία υπάρχουν αμέτρητες αναφορές σχετικά με μιά ουσία ονόματι Ιχώρ που έρρεε στις φλέβες των Θεών και ήταν γαλαζόχρωμη.

Η ουσία Ιχώρ αναφέρεται από τον Όμηρο, τον Πλάτωνα, τον Απολλώνιο τον Ρόδιο, τον Ιουλιανό,τον Αριστοτέλη,τον Πυθαγόρα κ.α.

Ο Όμηρος αναφέρει: (ιλιάς Ε 340 και Οδύσσεια 405). "ρέε δ’ άμβροτον αίμα θείο, ιχώρ, οις περ τε ρέει μαχάρεσση θεοίσιν".

Ο Πλάτωνας (Πλάτων, Τίμαιος, 39, 3) "ο ιχώρ, το υγρόν, ο ορός του αίματος είναι απαλός της μαύρης και της οξείας χολής είναι δριμύς, όταν αναμειγνύεται ένεκα θερμότητας με αλμυρά συστατικά, τότε το ονομάζουμε οξύ φλέγμα".

Ο Πυθαγόρας επίσης αναφέρει περί «θείας ουσίας» στο αίμα των Ελλήνων που προστατεύει τους
φέροντες από αλλοίωση ή μετάλλαξη του γενετικού τους κώδικα.

Επίσης, στην μυθολογία γίνεται μια αναφορά για έναν μυθικό φύλακα της Κρήτης,τον Τάλω, που ήταν κατασκευασμένος από χαλκό από τον θεό Ήφαιστο και μέσα του έρεε ιχώρ (θα μπορούσε να ήταν ένα είδος καυσίμου;)!

Πρόκειται σύμφωνα με αναφορές για μία ζωογόνο ουσία που είναι αθάνατη, άφθαρτη, δεν υπόκειται στούς νόμους σύνθεσης και αποσύνθεσης, έχει την ιδιότητα να πυρακτώνεται, να παρέχει τεράστια δύναμη και δύναται να κληροδοτηθεί από τον πατέρα.
Έτσι, αν θεωρήσουμε ότι οι θεοί ήταν όντα υπαρκτά και ενώθηκαν με τους ανθρώπους τοτε σύμφωνα με τις αναφορές, τα παιδία που προέκυπταν από την ένωση θεών και θνητών είχαν είτε γαλάζιο αίμα είτε κόκκινο. Όσα παιδιά είχαν γαλάζιο αίμα,ήταν ημίθεοι και όσα παιδιά είχαν κόκκινο, διέθεταν ανενεργό ιχώρ, όπως εξακολουθούν να έχουν και σήμερα οι απόγονοι της ένωσης των ανθρώπων με τους θεόυς, οι Έλληνες. Ο ιχώρ ακόμη, λέγεται ότι μπορεί να ενεργοποιηθεί στο αίμα και να το μετατρέψει από κόκκινο σε γαλάζιο (ποια θα ήταν η συνέπεια;). Μάλιστα, τον τελευταίο καιρό Γάλλοι βιολόγοι αποφάνθηκαν ότι στό DNA (γενετική σύσταση) των Ελλήνων υπάρχουν κάποια χρωματοσώματα που τους καθιστούν διαφορετικούς (θα μπορούσε να ήταν ο Ιχώρ;). Επίσης σύμφωνα με έρευνα των Πανεπιστημίων του Στάνφορντ των ΗΠΑ και της Παβίας της Ιταλίας, τo DNA των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρά φυλή που δεν έχει επηρεασθεί από τους Σλάβους ούτε από τους Τούρκους.

Σίγουρα όμως, δεν θα υπήρχαν τόσες πολλές αναφορές (μυθολογία,φιλόσοφοι) αν δεν υπήρχε ένα στήριγμα ώστε να βασιστεί η θεωρία του ιχώρ (όπως λένε όπου υπάρχει καπνός,υπάρχει και φωτιά). Γιατί όμως ο ιχώρ που υποστηρίζεται από πολλούς, βρίσκεται στο αίμα των Ελλήνων ανενεργός; Μήπως περιμένει μια αφύπνιση;
http://ellinonpaligenesia.blogspot.gr
0

ΣΟΚ! Medvedev: Οι εξωγήινοι ζουν ανάμεσα μας και είναι πολλοί !


Ο πρωθυπουργός και πρώην πρόεδρος της Ρωσίας αποκαλύπτει πως γνωρίζει για τους εξωγήινους που ζουν στη Ρωσία...

Σε μια αποκαλυπτική συζήτηση με δημοσιογράφο Ρωσικού καναλιού, μετά το τέλος της εκπομπής, κι ενώ νόμιζε πως τα μικρόφωνα ήταν κλειστά, λέει πως ο κάθε πρόεδρος της χώρας, όταν αναλαμβάνει καθήκοντα, μαζί με τη βαλίτσα με τους κωδικούς των πυρηνικών, παραλαμβάνει και φάκελλο μυστικών υπηρεσιών με την δραστηριότητα των εξωγήινων στην Ρωσική επικράτεια.

Μάλιστα λέει πως δεν μπορεί να αποκαλύψει πόσοι είναι οι εξωγήινοι γιατί θα προκληθεί πανικός. Τέλος, μας προτρέπει να δούμε την ταινία M.I.B. (Men in Black) γιατί δίνει μερικές εκδοχές και αλήθειες για το τι κάνουν ακριβώς αυτές οι μυστικές υπηρεσίες που "είναι υπεύθυνες για τον έλεγχο των κινήσεων των εξωγήινων στη Ρωσία"...

Τελικά, το Hollywood εξακολουθεί να μας προετοιμάζει...


afipnisoy.blogspot

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

0

Μα τον Δία, ο Ψαραντώνης είναι ένα μικρό παιδί

(αποσπάσματα)



Τον είπαν 'Τζίμι Χέντριξ της κρητικής λύρας'. Σεβαστό, βγαλμένο από τη ζωή και τη μουσική του Ψαραντώνη, στέκει.΄Λύρα Ευλογημένη' κατά τον φίλο του, τον Nick Cave, 'ζωντανό πνεύμα του Διόνυσου' για έναν άλλο φίλο του, τον Γιάννη Αγγελάκα. 


Έχει αυτή την φωνή που πηγάζει από την καρδιά, αυτήν τη φυσική ευγένεια του ώριμου, σοφού Κρητικού και μια ισοπεδωτική, βουβή άρνηση στον ορυμαγδό από προτάσεις που τον αναφέρουν ως 'θρύλο', ως 'τεράστιο' (το 'κανα ήδη πιο πάνω), ως 'σπουδαίο', ως τον άνθρωπο στον οποίο υποκλίθηκε επί σκηνής ο Nick Cave, την πρώτη κιόλας φορά που τον άκουσε.
'Δεν τα λέω αυτά, τα γράφει ο Τύπος έξω. Άκου να δεις. Ο μεγάλος καλλιτέχνης είναι σωστός άνθρωπος, δεν έχει κόμπλεξ. Όπως βλέπουν τα ψηλά βουνά το ένα τ' άλλο, έτσι συνεννοούνται και οι μεγάλοι άνθρωποι. Σέβονται κι αγαπιούνται και σμίγουνε. Με τον Nick, αγαπιόμαστε πολύ και τα λέμε με το βλέμμα'.
 Ναι, είναι θρύλος, και τεράστιος μάλιστα. Ταυτόχρονα είναι ο πιο ταπεινός άνθρωπος που γνώρισες ποτέ.

'Περνάει ο κόσμος, μου ομιλεί, νιώθω αυτήν την ικανοποίηση που η μουσική μας μένει πάντα ζωντανή μαζί με την ποίηση και τη ρίζα. Αλλά θρύλος; Νομίζω ότι ενοχλώ κιόλας παιδί μου'


'Παναγιά μου, ο Νίκος ήταν ένας. Λεβεντιά, ανθρωπιά, παλικαριά. Θυμάμαι δυο πράματα που μου 'χε πει. "Όπου πας, να θένε να ξαναπάς. Όπου πας και ας βρωμάς, όταν φεύγεις, να μυρίζεις"'(για τον  Νίκο Ξυλούρη)

'Αν δεν έπαιζα λύρα, θα 'θελα να μαι νηπιαγωγός με μικρά παιδάκια ή στην πρώτη τάξη του σχολειού ή στα όρη με τις αίγες και τα πρόβατα'


Του Ηλίας Αναστασιάδη-
http://www.oneman.gr
0

ΑΚΟΥΣ ΕΛΛΑΔΑ; ΑΦΥΠΝΙΣΟΥ!


Χρίστος Γούδης-Αστροφυσικός-Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών

(Επαναστατική Διακήρυξη)

Πατριώτες, όλους εσάς που νιώθετε ιερή αγάπη για την Πατρίδα, όλους εσάς που στις τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων έχετε ως σύμβολο πίστεως την υπηρεσία στην Πατρίδα, όλους εσάς που ορκιστήκατε να την προασπίσετε ενάντια στους εχθρούς της μέχρι να χάσετε την ζωή σας, το Έθνος σάς καλεί να το υπερασπισθείτε.

Η κατάσταση της χώρας γίνεται κάθε μέρα που περνάει όλο και πιο κρίσιμη. Η αναρχία βασιλεύει στην πλειονότητα των πόλεων και της υπαίθρου. Με πιστόλια και καλάσνικωφ επιλύουν τις διαφορές τους οι συμμορίες των πόλεων που ύπουλα και προδοτικά δολοφονούν, χωρίς οι δυνάμεις του κράτους να μπορούν να επιβάλουν την ειρήνη και την δικαιοσύνη.

* * *

Τα πλέον βαριά κακουργήματα διαπράττονται στις πόλεις και στην περιφέρεια ενώ οι δυνάμεις της δημόσιας τάξης παραμένουν αδρανείς, διαβρωμένες από την απελπισία που προκαλεί η τυφλή υπακοή σε κυβερνώντες που προσπαθούν να τις απαξιώσουν. Οι Ένοπλες Δυνάμεις γίνονται στόχος των πλέον βρώμικων και συκοφαντικών επιθέσεων ακριβώς από εκείνους που θα έπρεπε να υπερασπίζονται την τιμή τους.

* * *

Το Σύνταγμα, απ' όλους ακυρωμένο και τραυματισμένο, υφίσταται ολική έκλειψη. Ούτε ισότητα έναντι του νόμου, ούτε ελευθερία, ούτε αδελφοσύνη, όταν το μίσος και το έγκλημα έχουν υποκαταστήσει τον αμοιβαίο σεβασμό. Ούτε ενότητα της Πατρίδας, η οποία απειλείται με αποσύνθεση που η ίδια η εξουσία την προκαλεί, ούτε συνοχή και υπεράσπιση των συνόρων μας, καθώς στην καρδιά της χώρας μας ακούγονται οι ξένες εκπομπές που προφητεύουν την καταστροφή και τον διαμελισμό των εδαφών μας.

* * *

Στο επαναστατικό και απερίσκεπτο πνεύμα των εξαπατημένων μαζών, των χειραγωγούμενων από πράκτορες, προστίθεται η κακοβουλία και η παραβατική αδιαφορία των αρχών πάσης φύσεως που, οχυρωμένες πίσω από μια υποχωρητική εξουσία, στερούνται του κύρους και της εκτίμησης για να επιβάλουν την τάξη και την κυριαρχία της ελευθερίας και της δικαιοσύνης.

Είναι δυνατόν να συναινέσουμε έστω και για μία ακόμη μέρα σε αυτό το επαίσχυντο θέαμα που προσφέρουμε στον κόσμο;

Είναι δυνατόν να παραδώσουμε την χώρα μας στους εχθρούς της Πατρίδας, επιδεικνύοντας μια συμπεριφορά δειλών και προδοτών, και εγκαταλείποντάς την χωρίς αγώνα και χωρίς αντίσταση;

Αυτό ποτέ!! Αυτό το πράττουν οι προδότες, αλλά δεν το πράττουμε εμείς, όσοι ορκιστήκαμε να την υπερασπισθούμε!!

* * *

Αυτήν τη στιγμή είναι ολόκληρη η χώρα που εξεγείρεται ζητώντας ειρήνη, αδελφοσύνη και δικαιοσύνη. Σε όλες τις περιοχές οι Ένοπλες Δυνάμεις και οι δυνάμεις της δημόσιας τάξης εξορμούν για να υπερασπισθούν την Πατρίδα. Οι ενέργειες για την διατήρηση της τάξεως θα είναι ανάλογες του μεγέθους της αντίστασης που θα συναντήσουν.

* * *

Επειδή η αγνότητα των προθέσεών μας μάς αποτρέπει να καθυποτάξουμε εκείνες τις κατακτήσεις που αποτελούν πλεονέκτημα για την κοινωνικοπολιτική βελτίωση, και το πνεύμα του μίσους και της εκδίκησης δεν φωλιάζει στα στήθη μας, από το εξαναγκαστικό ναυάγιο που θα υποστούν ορισμένες νομοθετικές διατάξεις, γνωρίζουμε πώς θα διασώσουμε εκείνες που θα είναι συμβατές με την εσωτερική ηρεμία της χώρας και την ζητούμενη αξιοπρέπειά της, κάνοντας πράξη στην Πατρίδα μας, για πρώτη φορά, και με την ακόλουθη σειρά, την τριλογία:

ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΙΣΟΤΗΤΑ.

Πατριώτες: Ζήτω η Πατρίδα!!!

Ζήτω ο τιμημένος λαός της Πατρίδας μας!!!

Για την Ιστορία, το ανωτέρω κείμενο (σε δική μου μετάφραση) είναι απόσπασμα της Διακήρυξης που υπογράφει ο Γενικός Διοικητής των Καναρίων Νήσων (Manifiesto de Las Palmas), στη Σάντα Κρούζ της Τενερίφης, στις 18 Ιουλίου του 1936, στρατηγός Φρανσίσκο Φράνκο. Ήταν η έναρξη του Alzamiento Nacional, της Εθνικής Εξέγερσης της Ισπανίας, ενάντια στην «Κυβέρνηση της Δημοκρατίας» (Gobierno de la Republica).

Χρίστος Γούδης
http://makeleio.gr


0

Τα 29 σημάδια που δείχνουν ότι η Νέα Τάξη μεταμορφώνει την κοινωνία σε μια πλήρως ελεγχόμενη μάζα


Η παγκόσμια ελίτ επιθυμεί να ελέγχει στενά σχεδόν όλα όσα κάνουμε, λέμε και σκεφτόμαστε.
Μόλις η ελίτ αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο, θα βρεθούμε αντιμέτωποι με μια τυραννία της ανθρωπότητας που δεν θα έχουμε δει ποτέ πριν. Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται τον όρο «τυραννία», σκέφτονται κακοποιούς με όπλα και δικτάτορες να δίνουν διαταγές στον πληθυσμό. Αλλά αυτό το σκεπτικό δεν αποτελεί το σχέδιο δράσης αυτής της ελίτ για την εκπλήρωση των στόχων της στη σύγχρονη πραγματικότητα.
Θέλουν να μας κάνουν να πιστεύουμε πραγματικά ότι έχουμε την ελευθερία έκφρασης και ότι εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε τους δικούς μας ηγέτες, αλλά στο παρασκήνιο ασκούν «ήπιας δύναμης επιρροή» με έναν τρόπο που είναι εντελώς αδίστακτοι.
Αυτή η παγκόσμια ελίτ χρηματοδοτεί τις πολιτικές εκστρατείες των πολιτικών μας, αυτοί κατέχουν σχεδόν το σύνολο των μεγάλων εταιρειών και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, αυτοί ασκούν πολύ αυστηρό έλεγχο στα μέσα ενημέρωσης και η ατζέντα τους προωθείται μέσω των εκπαιδευτικών συστημάτων σχεδόν σε κάθε έθνος στον πλανήτη.
Αυτό που η παγκόσμια ελίτ κάνει φυσικά δεν είναι παράνομο. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιεί τις κυβερνήσεις και μέσω αυτών χρησιμοποιεί το νόμο για να επιτύχει τους σκοπούς της. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο υπάρχει μεγάλη αγάπη της ελίτ προς κάθε κυβέρνηση. Γι 'αυτούς τους ανθρώπους, οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο αποτελούν ένα όργανο ελέγχου. Όσο μεγαλύτερη είναι η κυβέρνηση, τόσο πιο εύκολο είναι να παρακολουθείται, και μέσα από την παρακολούθηση αυτή διευκολύνεται και ο έλεγχος των υπολοίπων, της μάζας, του απλού κόσμου…!
Όπως αντιλαμβάνεστε, ένα "ολοκληρωτικό δίκτυο κυριαρχικού ελέγχου" είναι υπό κατασκευή γύρω μας που είναι πολύ πέρα από οτιδήποτε είχε ποτέ ονειρευτεί ο Τζορτζ Όργουελ. Αυτό το σύστημα προχωρεί σε εκατοντάδες διαφορετικά μέτωπα, και αυτό γίνεται όλο και πιο αυστηρό και περιοριστικό με κάθε μέρα που περνά. Υπάρχουν πολλοί μεταξύ των συμμετεχόντων στην ελίτ που πραγματικά πιστεύουν ότι μια καλά ελεγχόμενη κοινωνία που κυριαρχείται από κρατικά ιδρύματα που ελέγχονται με τη σειρά τους, είναι ό, τι είναι καλύτερο για την ανθρωπότητα. Πολλοί από αυτούς πιστεύουν ειλικρινά ότι η κοινωνία θα περιέλθει σε χάος, χωρίς να υπάρχει ένα ισχυρό χέρι να καθοδηγήσει τους πληθυσμούς σε αυτές τις στιγμές.
Πολλοί από αυτούς πραγματικά είναι πεπεισμένοι ότι εκείνοι που είναι «φωτισμένοι» κάνουν μια ευγενή ενέργεια με την καθοδήγηση της ανθρωπότητας στο «λαμπρό μέλλον», που η ίδια η ελίτ έχει σχεδιάσει για αυτούς. Αλλά, φυσικά, οι γενικότερες ελευθερίες και οι ελευθερίες των απλών ανθρώπων πρέπει να είναι πολύ περιορισμένες για να καταφέρουμε να εισέλθουμε στο "λαμπρό μέλλον", κατά αυτούς τους ανθρώπους. Είμαστε σαν τα βοοειδή που πρέπει να σταβλίζονται για το καλό μας.
Έτσι σκέπτεται η παγκόσμια ελίτ στην πραγματικότητα. Μόλις χάσουμε τις ελευθερίες μας, θα είναι σχεδόν αδύνατο να τις επαναφέρουμε πίσω. Και μόλις η ελίτ αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο, θα βρεθούμε αντιμέτωποι με μια τυραννία της ανθρωπότητας σε αντίθεση με οτιδήποτε έχουμε δει ποτέ πριν.
Τα ακόλουθα είναι 29 σημάδια που αποδεικνύουν ότι η παγκόσμια ελίτ μετασχηματίζει την κοινωνία σε ένα ολοκληρωτικό δίκτυο κυριαρχικού ελέγχου...
1. Ένα νέο νομοσχέδιο στην Γερουσία των ΗΠΑ θα επιτρέπει σε περισσότερες από 20 διαφορετικές κυβερνητικές υπηρεσίες να διαβάζουν τα e-mail των πολιτών χωρίς ένταλμα έρευνας .
2. Οι κάμερες αναγνώρισης προσώπου νέας γενιάς που μπορούν να προσδιορίσουν ένα άτομο σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο και "η αποστολή στις αρχές όλων των γνωστών πληροφοριών για όποιον εισέρχεται στον τομέα θέασης μιας τέτοιας φωτογραφικής μηχανής "οι οποίες τίθενται σε λειτουργία στη νότια Καλιφόρνια.
0





Είναι ίσως η παλιότερη φωτογραφική απεικόνιση της Ακρόπολης, καθώς χρονολογείται στα τέλη της δεκαετίας του 1850! Η χρονολογία της φωτογράφισης δεν ...
προσδιορίζεται επ’ ακριβώς, αλλά είναι ανάμεσα στο 1857 και το 1860.

Υπάρχει στις συλλογές του Μουσείου του Ινστιτούτου Κλασικής Αρχαιολογίας του Στρασβούργου της Γαλλίας, που αναφέρει τη χρονολόγησή της στα τέλη της δεκαετίας του 1850. Φωτογράφος ήταν ένας από τους πρωτοπόρους Έλληνες της φωτογραφικής τέχνης, ο Δημήτριος Κωνσταντίνου.

Η λήψη έχει γίνει από το λόφο του Φιλοπάππου. Η εικόνα μάς δείχνει ότι Ακρόπολη έχει πλέον απελευθερωθεί από τις τουρκικές κατοικίες που υπήρχαν εκεί. Ενώ έχει ήδη αναστηλωθεί το Ωδείον Ηρώδου του Αττικού. Παράλληλα στ’ αριστερά της φωτογραφίας διακρίνουμε τον Φράγκικο Πύργο και τον Σερπεντζέ, το οχύρωμα του μνημείου και ολόκληρης της Αθήνας, που κατεδαφίστηκαν το 1874 και το 1877, αντίστοιχα.

0

Χημεία και απλές ουσίες καθαρισμού


Από το ξίδι στη σόδα
Τα βασικά υλικά για μια πιο ήπια μεταχείριση της σπιτικής βρωμιάς είναι η μαγειρική σόδα, το ξίδι, το οξυζενέ, το κιτρικό οξύ, και σε πιο ακραίες περιπτώσεις η κόκα-κόλα και το φιστικοβούτυρο!
Το ξίδι είναι οξικό οξύ διαλυμένο σε νερό. Το οξικό οξύ προκύπτει ως αποτέλεσμα δύο βιοχημικών διαδικασιών. Πρώτα έχουμε την αλκοολική ζύμωση που μετατρέπει τα σάκχαρα των φρούτων σε αιθανόλη και στη συνέχεια, με τη βοήθεια άλλων μυκήτων, από την αλκοόλη περνούμε στο οξικό οξύ. Μια μορφή ακόμη πιο καθαρή και πιο κατάλληλη για καθαρισμούς είναι το λευκό ξίδι. Ενα υγρό απαλλαγμένο από χρώμα και οσμές, πιο κατάλληλο για καθαρισμούς παρά για φαγητό. Ξίδι 4%, που είναι μια συνηθισμένη αναλογία οξικού οξέος και νερού. Ενα διάλυμα λίγο πιο ασθενές από τον χυμό του λεμονιού και στην κλίμακα οξύτητας έχει pH 2,5. Με το ουδέτερο να είναι στο 7, ενώ ένα αλκαλικό διάλυμα, το αντίθετο δηλαδή του όξινου, είναι πάνω από 7. Αυτό το ήπια όξινο υγρό λοιπόν μπορεί να χρησιμοποιείται μέσα στο σπίτι άφοβα ως πολυ-καθαριστικό. Με το επιπλέον θετικό στοιχείο ότι και να πέσει στα χέρια μικρών παιδιών δεν μπορεί να προκαλέσει τα δεινά που διαβάζουμε ότι ίσως να συμβούν σε παιδιά με άλλα δυνατά καθαριστικά, ούτε να δημιουργούνται πνιγηροί ατμοί από τη χρήση του.
Το νερό, ανάλογα με την περιοχή, περνώντας από τους σωλήνες και τις διάφορες συσκευές αφήνει πίσω του ένα ίζημα σκληρό και κιτρινωπό. Στη γλώσσα της Χημείας αναφέρεται με την ονομασία ανθρακικό ασβέστιο και αυτό το «ανθρακούχο» συστατικό του είναι που το κάνει σκληρό και δύσκολο να ξεκολλήσει. Πρέπει με κάποιον τρόπο να το διασπάσουμε. Χρησιμοποιώντας λοιπόν ένα οξύ καταφέρνουμε να διώξουμε το συστατικό αυτό που μετατρέπεται σε διοξείδιο του άνθρακα και νερό. Ταυτόχρονα αντικαθίσταται με ένα άλλο ώστε η νέα ένωση που προκύπτει να δίνει, όπως λέμε, άλας πιο ευδιάλυτο, δηλαδή πιο εύκολο να το ξεπλύνεις. Ο περισσότερος κόσμος έχει μάθει να χρησιμοποιεί δυνατά οξέα με χλώριο ή θειικά συστατικά, όμως καλό είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι και το ξίδι  μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά στις περισσότερες των περιπτώσεων. Αν μάλιστα αμέσως μετά χρησιμοποιήσουμε ένα πανί διαποτισμένο με διάλυμα μαγειρικής σόδας σε νερό, τότε παρασύρουμε το ευδιάλυτο πλέον άλας και η επιφάνεια καθαρίζει.

Σόδα και για... πυρηνικό ατύχημα!
Η σόδα εκτός από τα άλλα χαρίσματά της μπορεί να δράσει και σαν ένα πολύ ήπιο γυαλόχαρτο. Με το ξίδι επίσης χάρη στο οξικό οξύ που περιέχει μπορούμε να αφαιρέσουμε και κάποιους λεκέδες από σκουριά, που είναι οξείδιο του σιδήρου και επίσης κάνει μια ευνοϊκή αντίδραση δίνοντας ένα πιο ευδιάλυτο άλας του σιδήρου. Αξίζει να αναφέρουμε για τη σόδα ότι σε περίπτωση μεγάλης ανάγκης, αν εμφανιστεί μια ανεξέλεγκτη φλόγα στην κουζίνα μπορούμε να ρίξουμε επάνω της σόδα αν δεν έχουμε πυροσβεστήρα. Το διοξείδιο του άνθρακα που παράγεται βοηθάει κι αυτό στο να περιοριστεί το κακό. Αξίζει να αναφέρουμε και ότι όσο διαρκούσε η έρευνα στο πλαίσιο του Manhattan Project για την κατασκευή της ατομικής βόμβας, στις αρχές της δεκαετίας του '40, γινόταν ταυτόχρονα έρευνα για τις τοξικές ιδιότητες του ουρανίου. Ανακαλύφθηκε λοιπόν ότι το οξείδιο του ουρανίου προσκολλάται στα βαμβακερά υφάσματα και δεν φεύγει από εκεί όσο και αν το πλένεις με σαπούνι ή άλλο απορρυπαντικό και νερό. Σε περιπτώσεις λοιπόν όπως αυτή με την έκρηξη στο πυρηνικό εργοστάσιο της Φουκουσίμα ή σε βομβαρδισμό με βόμβες απεμπλουτισμένου ουρανίου πρέπει τα ρούχα να πλένονται με σόδα, γιατί όπως φαίνεται αυτή μόνο αποκτά συνάφεια με το ουράνιο ώστε να το απομακρύνει από το βαμβακερό ύφασμα.

Οι άλλες χρήσεις του οξυζενέ
Μπορεί το υπεροξείδιο του οξυγόνου να έχει τη φήμη ότι κάνει τα μαλλιά ξανθά, αλλά σήμερα αν το δούμε σε ένα σπίτι σε ποσότητα μπορούμε να σκεφθούμε ότι εδώ οι ένοικοι είναι και πολύ… προχώ. Διότι έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος ως ένα φθηνό και αποδεκτό καθαριστικό και απολυμαντικό. Το Hydrogen Peroxide, όπως αναγράφεται συχνά στη συσκευασία του, αποτελείται από οξυγόνο και υδρογόνο, πωλείται συνήθως ως διάλυμα 3%, δηλαδή το υπόλοιπο 97% είναι νερό, αλλά τώρα εμφανίζεται και σε συσκευασίες μεγαλύτερης περιεκτικότητας για απολυμάνσεις. Διότι, εκτός από την παλιά κλασική χρήση του επάνω σε πληγές ως αιμοστατικού και για την εξολόθρευση πιθανών μικροβίων, τώρα οικολογικά σκεπτόμενοι άνθρωποι το χρησιμοποιούν για καθαρισμούς, κυρίως εκεί που υποψιάζονται ότι έχουμε μόλυνση από ανθεκτικούς μικροοργανισμούς. Το 2003 στην «Journal of Food and Science» δημοσιεύθηκε εργασία όπου αναφερόταν ότι μπορεί κάποιος να απαλλάξει φρούτα και λαχανικά ακόμη και από το γνωστό Escherichia coli με τη βοήθεια του υπεροξειδίου του οξυγόνου. Και δρα ως απολυμαντικό διότι οξειδώνει το περιβάλλον των μικροοργανισμών δημιουργώντας τοξικές καταστάσεις γι' αυτά που δεν μπορούν να τις αντέξουν, ενώ μπορεί να προκαλέσει και οπές στην προστατευτική τους μεμβράνη. Καλό είναι να έχουμε υπόψη μας ότι το φως του ήλιου μειώνει τη δραστικότητα του υπεροξειδίου αυτού, οπότε πρέπει να διακινείται σε συσκευασίες με σκούρο χρώμα για να διατηρεί τη δραστικότητά του.

Οι αρετές του κιτρικού
Το κιτρικό οξύ είναι μια ουσία που συναντούμε και στον χυμό ενός λεμονιού όταν το στύψουμε, αλλά και σε άλλα φρούτα. Βέβαια η βιομηχανία δεν κάθεται να στύβει λεμόνια για να παραγάγει την ποσότητα που χρειάζεται, αλλά χρησιμοποιείται από το 1917 που ανακαλύφθηκε η δράση ενός μύκητα που δίνει ως παραπροϊόν του μεταβολισμού του και κιτρικό οξύ. Τα τελευταία χρόνια το κιτρικό οξύ, μια λευκή κρυσταλλική ουσία που πωλείται συσκευασμένη σε χάρτινες σακούλες, μπήκε σε αρκετά σπίτια γιατί θεωρήθηκε ότι αποτελεί κι αυτή ένα καλό καθαριστικό για όποιον θέλει να αποφεύγει τα δραστικά, ακριβά και ανθυγιεινά καθαριστικά του εμπορίου. Είναι λίγο πιο ακριβό από το ξίδι, αλλά όχι πολύ, και προτιμάται απ' όσους θέλουν κάτι πιο δραστικό, αφού έχει ακόμη μικρότερο pH και επιπλέον δεν έχει τη διαπεραστική οσμή του ξιδιού. Δρα με τον ίδιο τρόπο που περιγράφτηκε για το ξίδι και χρησιμοποιείται για να αφαιρεί τα ιζήματα λόγω της σκληρότητας του νερού. Είναι ιδιαίτερα καλό για το καθάρισμα γυαλικών, τζαμιών, αλλά και για συσκευές όπως είναι αυτές της παρασκευής του καφέ όπου τα λεπτά αρώματα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Οι πιο ενθουσιώδεις οπαδοί του κοντράρουν αυτούς του ξιδιού λέγοντας ότι το δίδυμο «κιτρικό οξύ - σόδα» όταν χρησιμοποιούνται διαδοχικά μπορεί να καθαρίσει κυριολεκτικά τα πάντα.

Καθαρίζοντας με αναψυκτικά
Τα διάφορα αναψυκτικά με βάση τον χυμό του φυτού κόλα αν θέλει κάποιος μπορούν να βρουν και άλλες εφαρμογές εκτός από το να βοηθούν να πάνε κάτω πιο γρήγορα πίτσες, χάμπουργκερ και σουβλάκια μαζί και με τους σχετικούς θορύβους. Παρ' όλη τη μυστικότητα των συνταγών διαπιστώθηκε ότι ένα βασικό συστατικό τους είναι το κιτρικό οξύ και, όπως αναφέραμε, αυτό είναι ένα καλό καθαριστικό. Ο αναγνώστης δεν θα πρέπει να εκπλαγεί αν διαβάσει ότι μπορεί να καθαρίσει τα τζάμια του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα το μπροστινό, από τη σκόνη και τα πολλά και ενοχλητικά έντομα που είχαν την ατυχία να το βρουν μπροστά τους.
Και ό,τι περισσέψει μπορεί να πάει λίγο πιο κάτω. Στους προφυλακτήρες και σε όποιο άλλο μεταλλικό γυαλιστερό εξάρτημα. Διότι το φωσφορικό οξύ, που επίσης υπάρχει εκεί μέσα, μπορεί να αφαιρέσει τη θαμπάδα που προκαλείται από την οξείδωση της επιφάνειας.
Οσο γι' αυτούς που ακόμη διηγούνται με δέος το παλιό εκείνο «αν αφήσεις ένα κομμάτι κρέας μέσα σε κόκα-κόλα το πρωί θα το βρεις διαλυμένο», είναι καιρός να αξιοποιήσουν αυτή τη γνώση αν θέλουν μαρινάροντας για λίγη ώρα το κρέας τους προτού το ψήσουν σε ένα μείγμα από μπάρμπεκιου σος και κόκα-κόλα!

Αλουμίνιο εναντίον χάλυβα
Ενα απροσδόκητα χρήσιμο και βέβαια πολύ φθηνό στιλβωτικό για χαλύβδινες επιφάνειες αποδεικνύεται ότι είναι το λεπτό αλουμινόχαρτο βουτηγμένο σε λίγο νερό. Οντας πιο μαλακό το αλουμίνιο από τον χάλυβα, δεν του προξενεί γρατσουνιές αλλά με την τριβή η παραγόμενη θερμότητα βοηθάει να οξειδωθεί το αλουμίνιο και λόγω του ότι διαθέτει υψηλότερο δυναμικό οξειδοαναγωγής αφαιρεί οξυγόνο από τα σημεία όπου ο χάλυβας έχει οξειδωθεί. Το οξείδιο του αλουμινίου που σχηματίζεται είναι αρκετά σκληρό ώστε να δώσει ένα πολύ φίνο στιλβωτικό μέσο για τον χάλυβα. Και έτσι από ψαλίδια ως οποιεσδήποτε άλλες χαλύβδινες επιφάνειες στο σπίτι μπορούν να δεχθούν το… χάδι του ταπεινού και ευλύγιστου αλουμινόχαρτου.

Φέρε το φιστικοβούτυρο από το ψυγείο
Επειδή είναι αμέτρητες οι υποδείξεις για διάφορους τρόπους καθαρισμού διαφόρων λεκέδων σε περιοδικά, βιβλία και Διαδίκτυο, χωρίς όμως να δίδεται η εξήγηση γιατί μπορεί να καθαριστεί κάτι, δεν είναι κουτό να αφήσεις κάποιον άλλον να δοκιμάσει πρώτα και μετά να ρωτήσεις πώς πήγε το πράγμα. Ιδιαίτερα με κάτι ιστορίες που κυκλοφορούν για το φιστικοβούτυρο που μπορεί να ξεκολλήσει τις τσίχλες από τα μαλλιά των παιδιών αν τα αλείψεις με αυτό και ότι είναι καλό να ξυρίζεσαι με αυτό. Μάλλον γελάς όταν σκέφτεσαι το μπλέξιμο και διαβάζεις μετά ότι δεν έγινε τίποτε. Ψάχνοντας πάντως το σχετικό θέμα καταλήγεις στο ότι κάτι υπάρχει και μέσα στη λιπαρή αυτή ουσία που μπορεί να την κάνει χρήσιμη στο σπίτι. Εκτός από το ότι αποτελεί το ιδανικό δόλωμα στις φάκες των ποντικών, πολύ ανώτερο από το κλασικό τυρί, ναι, μπορείς να καθαρίσεις πράγματα και με το φιστικοβούτυρο. Διότι ένα από τα συστατικά του είναι και το οξαλικό οξύ. Το οξαλικό οξύ εμφανίζει μεγάλη συνάφεια με τα μέταλλα και έτσι, ενώ στο ανθρώπινο σώμα το εμποδίζει να αξιοποιήσει το σίδηρο που υπάρχει, π.χ., στο σπανάκι, όταν έλθει σε επαφή με μέταλλα όπως είναι το αλουμίνιο τους δίνει μια εξαιρετική μεταλλική λάμψη, ενώ είναι πολύ καλό και για την αφαίρεση λεκέδων σκουριάς.
Κλείνοντας πάντως πρέπει να αναφερθεί ότι, όπως έδειξαν επιστημονικές εργασίες, πολλά από τα καθαριστικά του εμπορίου είναι εξίσου αποτελεσματικά και σε μερικές περιπτώσεις καλύτερα από τις φθηνές αυτές ουσίες που αναφέραμε, αλλά τα ταπεινά παλιά καθαριστικά έχουν το πλεονέκτημα να μην είναι τόσο τοξικά. Ανάλογα λοιπόν ο καθένας με τις ανάγκες, το πορτοφόλι και την υπομονή του, μπορεί να διαλέξει.


Αυτά που δεν τα βάζουμε μαζί
1. Xλωρίνη με βιτριόλι. Η ανάμειξη των δύο αυτών υγρών δίνει αέριο χλώριο και αν είμαστε μέσα σε κλειστό χώρο, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες τουαλέτες που δεν έχουν καλό αερισμό, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι οδυνηρά.
2. Αμμωνία με χλωρίνη. Παράγονται χλωραμίνη και υδραζίνη, δύο πολύ τοξικές για τον άνθρωπο ουσίες.
3. Χλωρίνη με ξίδι. Και εδώ έχουμε παραγωγή αερίου χλωρίου που η εισπνοή του δεν κάνει και πολύ καλό.
4. Μάρμαρο με ξίδι. Μπορεί το ξίδι να κάνει χίλια καλά σε άλλες περιπτώσεις, αλλά στο μάρμαρο κάνει κακό. Δρα με το ανθρακικό ασβέστιο που περιέχεται στο μάρμαρο και διαβρώνει την επιφάνεια, δημιουργεί μικρές λακκούβες ή, όπως λέγεται αλλιώς, το ξίδι «τρώει» το μάρμαρο.
5. Αλουμίνιο με σόδα. Η σόδα προσβάλλει τις επιφάνειες των αλουμινένιων σκευών που έχουν με τον καιρό επικαλυφθεί από ένα λεπτό αλλά προστατευτικό στρώμα οξειδίου του αλουμινίου, γι' αυτό αποφεύγουμε να τρίβουμε τα σκεύη αυτά με σόδα.
6. Κιτρικό οξύ με τα ασημικά. Μπορεί να αποδειχθεί πιο δραστικό απ' ό,τι ο κάτοχος των ασημικών επιθυμεί.

vima
0

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η Αγάπη...


'Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί, ανάμεσα στα υπόλοιπα, ζούσαν και η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση,  Μια μέρα έμαθαν ότι το νησί τους θα βούλιαζε και έτσι όλοι επισκεύασαν τις βάρκες τους και άρχισαν να φεύγουν. Η Αγάπη ήταν η μόνη που έμεινε πίσω. Ήθελε να αντέξει μέχρι την τελευταία στιγμή. Όταν το νησί άρχισε να βυθίζεται, η Αγάπη άρχισε να ζητάει βοήθεια
. Βλέπει τον Πλούτο που περνούσε με μια λαμπερή θαλαμηγό. Η Αγάπη τον ρωτάει: - 'Πλούτε, μπορείς να με πάρεις μαζί σου;' -'Όχι, δεν μπορώ' απάντησε ο Πλούτος. 'Έχω ασήμι και χρυσάφι στο σκάφος μου και δεν υπάρχει χώρος για σένα'.
Η Αγάπη τότε αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια από την Αλαζονεία που επίσης περνούσε από μπροστά της σε ένα πανέμορφο σκάφος. -'Σε παρακαλώ, βοήθησέ με' είπε η Αγάπη. -'Δεν μπορώ να σε βοηθήσω, Αγάπη.. Είσαι μούσκεμα και θα μου χαλάσεις το όμορφο σκάφος μου' της απάντησε η Αλαζονεία.
 H Λύπη ήταν πιο πέρα και έτσι η Αγάπη αποφάσισε να ζητήσει από αυτή βοήθεια. -'Λύπη, άφησέ με να έρθω μαζί σου'. -'Ω Αγάπη, είμαι τόσο λυπημένη που θέλω να μείνω μόνη μου' είπε η Λύπη.
 Η Ευτυχία πέρασε μπροστά από την Αγάπη αλλά και αυτή δεν της έδωσε σημασία. Ήταν τόσο ευτυχισμένη, που ούτε καν άκουσε την Αγάπη να ζητά βοήθεια
. Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή: -'Αγάπη, έλα προς τα εδώ! Θα σε πάρω εγώ μαζί μου!' Ήταν ένας πολύ ηλικιωμένος κύριος που η Αγάπη δεν γνώριζε, αλλά ήταν γεμάτη από τέτοια ευγνωμοσύνη, που ξέχασε να ρωτήσει το όνομά του. Όταν έφτασαν στη στεριά, ο κύριος έφυγε και πήγε στο δρόμο του.

 Η Αγάπη, γνωρίζοντας πόσα χρωστούσε στον κύριο που τη βοήθησε, ρώτησε τη Γνώση: -'Γνώση, ποιος με βοήθησε'; -'Ο Χρόνος' της απάντησε η Γνώση. -'Ο Χρόνος;' ρώτησε η Αγάπη. , 'Γιατί με βοήθησε ο Χρόνος;' Τότε η Γνώση χαμογέλασε και με βαθιά σοφία της είπε: 'Μόνο ο Χρόνος μπορεί να καταλάβει πόσο μεγάλη σημασία έχει η Αγάπη

0

Νέος πλανήτης στο ηλιακό μας σύστημα;

Ένας ακόμη ανεξερεύνητος πλανήτης θα μπορούσε να περιστρέφεται γύρω από τις σκοτεινές παρυφές του ηλιακού μας συστήματος, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε το Μάιο. «Πολύ μακριά για να εντοπιστεί από τα τηλεσκόπια, ο πλανήτης φαίνεται να κάνει αισθητή την παρουσία του… διαταράσσοντας τις τροχιές των λεγόμενων δακτυλίων του Kuiper (μικρά παγωμένα σώματα – συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων πλανητών-νάνων που βρίσκονται πέρα από την τροχιά του Ποσειδώνα)», δήλωσε ο Rodney Gomes, αστρονόμος στο Εθνικό Αστεροσκοπείο της Βραζιλίας στο Ρίο ντε Τζανέιρο.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

0

Παύλος Σιδηρόπουλος (27 Ιουλίου1948 – 6 Δεκεμβρίου1990)




Ο Παύλος Σιδηρόπουλος γεννήθηκε στις 27 Ιουλίου του 1948 στην Αθήνα. Ήταν δισέγγονος του Αλέξη Ζορμπά και ανιψιός της γνωστής ποιήτριας Έλλης Αλεξίου. Σ' αυτές τις δύο διαφορετικές του ρίζες έβλεπε την αιτία της συνύπαρξης σ' αυτόν του ρόκερ και του σκεπτικιστή.

Η μουσική του πορεία ξεκινά το 1970 από τη Θεσσαλονίκη, όπου σπουδάζει Μαθηματικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Εκεί γνωρίζει τον Παντελή Δεληγιαννίδη, με τον οποίο δημιουργούν το ντουέτο «Δάμων και Φιντίας». Μαζί κυκλοφορούν τον δίσκο 45 στροφών «Το ξέσπασμα / Ο κόσμος τους» και συμμετέχουν στη συλλογή «Ζωντανοί στο κύτταρο». Από το 1972 έως το 1974 ενσωματώνονται στα «Μπουρμπούλια». Καρπός αυτής της συνεργασίας είναι το 7ινστο «Ο Ντάμης ο σκληρός».

Εν μέσω δικτατορίας, το σχήμα διαλύεται και τα «Μπουρμπούλια» ακολουθούν τον Διονύση Σαββόπουλο. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος επιλέγει να συνεργαστεί με τον Γιάννη Μαρκόπουλο και συμμετέχει ως τραγουδιστής σε τρεις δίσκους του: «Θεσσαλικός Κύκλος», «Μετανάστες» και «Οροπέδιο».

Το 1976 δημιουργεί, μαζί με τους Βασίλη και Νίκο Σπυρόπουλο, το γκρουπ «Σπυριδούλα» και κυκλοφορούν ίσως τον κορυφαίο δίσκο της ελληνικής ροκ δισκογραφίας, τον «Φλου». Και αυτό το σχήμα διαλύεται, αφήνοντας πίσω του έναν ολοκληρωμένο ροκ ήχο και μια σειρά συναυλιών.

Το 1979 ο Παύλος Σιδηρόπουλος δημιουργεί το σχήμα «Εταιρία Καλλιτεχνών», με αγγλικό στίχο, χωρίς όμως καμία δισκογραφική δουλειά. Την ίδια περίοδο κάνει και το κινηματογραφικό του ντεμπούτο, ως πρωταγωνιστής στην ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου «Ο Ασυμβίβαστος», ενώ ο ίδιος ερμηνεύει και το soundtrack της ταινίας, τραγούδια του οποίου αποτελούν κάποια από τα πλέον γνωστά του, όπως το «Να μ' αγαπάς». Επίσης, συμμετέχει στην ταινία «Αλδεβαράν» με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Πουλικάκο, η οποία προβλήθηκε μόνο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

Στη μικρή καριέρα του ως ηθοποιός περιλαμβάνεται και μια τηλεοπτική εμφάνιση στο σήριαλ του Κώστα Φέρρη «Οικογένεια Ζαρντή», που προβλήθηκε στην ΕΡΤ-1.

Η συνεχής αλλαγή συνεργατών σταματάει το 1980. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος καταλήγει σ' ένα σχήμα, τους «Απροσάρμοστους», που με λίγες αλλαγές παίζει μαζί τους μέχρι το τέλος. Το 1982 κυκλοφορεί ο δίσκος «Εν Λευκώ», ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα λογοκρισίας για 3 κομμάτια, για προτροπή στη χρήση ναρκωτικών και για προσβολή της δημοσίας αιδούς. Το 1985 κυκλοφορεί σε παραγωγή Δημήτρη Πουλικάκου το δίσκο «Zorba the freak» και το 1989 το «Χωρίς Μακιγιάζ» που είναι ζωντανά ηχογραφημένος στο «Μετρό».

Το 1990 ο Παύλος Σιδηρόπουλος αντιμετωπίζει προβλήματα με το δεξί του χέρι που προφανώς από κάποιο πρόβλημα στα αγγεία παραλύει. Στις 6 Δεκεμβρίου της ίδιας χρονιάς, βρίσκεται νεκρός στο πατρικό του σπίτι, μετά από υπερβολική δόση ηρωίνης.

Δισκογραφία
 1.Το ξέσπασμα / O κόσμος τους (Zodiac, 1971)
 2.Ο Γερο-Μαθιός (Zodiac, 1971)
 3.Ο Ντάμης ο σκληρός/ Απογοήτευση (Zodiac, 1972)
 4.Φλου (ΕΜΙ, 1978)
 5.Εν λευκώ (ΕΜΙ, 1982)
 6.Zorba the freak (ΕΜΙ,1985)
 7.Παύλος Σιδηρόπουλος (EMI, 1987)
 8.Χωρίς μακιγιάζ - Ζωντανή ηχογράφηση (MBI, 1989)
 9.Άντε και καλή τύχη μάγκες (ΕΜΙ, 1991)
 10.Τα μπλουζ του πρίγκηπα (MBI, 1992)
 11.Παύλος Σιδηρόπουλος (EMI, 1993)
 12.Εν αρχή ην ο λόγος (7η Διάσταση, 1994)
 13.O Ασυμβίβαστος και Πέντε Σπάνια τραγούδια (Lyra, 1994)
 14.Ταξιδεύοντας (7η Διάσταση,1996)
 15.Επιτυχίες (ΜΒΙ,1997)
 16.Στιγμές (Δίφωνο, 1997)
 17.Day after Day (ΕΜΙ, EP με δύο ανέκδοτα τραγούδια, 2001)
 18.Τα τραγούδια του Παύλου (EMI, 2002)


Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/biographies/26#06122012#ixzz2EJXRX56k
0

Έγραψε ιστορία ο Μπράιαντ


Η 6η Δεκεμβρίου 2012 είναι πλέον μια ιδιαίτερη ημερομηνία στη ζωή του Κόμπι Μπράιαντ. Ο άσος των Λέικερς έγινε...

τα ξημερώματα ο νεότερος παίκτης στην ιστορία του αμερικανικού πρωταθλήματος που υπερβαίνει τους 30.000 πόντους στην καριέρα του.

Ο άλλοτε αποκληθείς και διάδοχος του Μάικλ Τζόρνταν χρειαζόταν 13 πόντους για να φτάσει στο ρεκόρ, όμως δεν αρκέστηκε σε αυτό το πενιχρό για εκείνον νούμερο. Έτσι, στην εκτός έδρας νίκη της ομάδας του στη Νέα Ορλεάνη (103-87) σημείωσε 29 και σε ηλικία 34 ετών και 104 ημερών πήρε το ρεκόρ από τον θρυλικό Ουίλτ Τσάμπερλεϊν, ο οποίος είχε σημειώσει την ανάλογη επίδοση σε ηλικία 35 ετών και 179 ημερών.

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

0

Ξαφνική αντιστροφή της πολικότητας είχε συμβεί και πριν 41.000 χρόνια


Μια ομάδα ερευνητών έχει αποδείξει οριστικά ότι μια απότομη αντιστροφή είχε συμβεί στη Γη περίπου 41 χιλιάδες χρόνια πριν. Η έρευνα διεξήχθη από το γερμανικό Κέντρο Ερευνών για τις Γεωεπιστήμες (GFZ). Οι ερευνητές εξέτασαν δείγματα από την Μαύρη Θάλασσα που δείχνουν την ξαφνική αντιστροφή της πολικότητας της Γης. Στην πραγματικότητα, αυτά τα δείγματα μελετήθηκαν και έχουν δείξει ότι ο μαγνητισμός τους είχε διαμετρικά αντιστραφεί και ότι αυτό μπορεί να συνέβει μόνο σε μια στιγμή.

Η ερευνητική ομάδα με επικεφαλής τον Δρ Norbert Nowaczyk και τον καθηγητή Helge Arz, δεν περιορίστηκαν μόνο στη μελέτη από τα δείγματα της Μαύρης Θάλασσας, αλλά έχουν επεκτείνει το φάσμα λειτουργίας τους σε περιοχές όπως ο Βόρειος Ατλαντικός, Νότιοw Ειρηνικός και στα νησιά Χαβάη.

Μελέτες σε αυτούς τους τομείς έχουν επίσης δείξει ότι η μετακίνηση των πόλων έχει επηρεάσει προφανώς όλο τον κόσμο, και δεν μπορούμε πλέον να μιλάμε για μαγνητικές ανωμαλίες που σχετίζονται με ορισμένες περιοχές, αλλά για ένα πραγματικό γεγονός παγκοσμίως. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό Γης και των πλανητών Γράμματα Επιστημών.

Η μελέτη έδειξε επίσης, για πρώτη φορά, την ταχύτητα αυτής της αντιστροφής των μαγνητικών πόλων.

Ο Δρ Norbert Nowaczyk εξηγεί:

"Η γεωμετρία του πεδίου της ανεστραμμένης πολικότητας, με τις γραμμές πεδίου να δείχνει προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με την τρέχουσα διαμόρφωση, διαρκεί περίπου 440 χρόνια, και έχει συνδεθεί με μια ένταση του πεδίου, που ήταν μόνο το ένα τέταρτο του τομέα του σήμερα. Το αποτέλεσμα αλλαγής πολικότητας κράτησε μόνο 250 χρόνια, από την άποψη του γεωλογικού χρόνου, η οποία είναι πολύ γρήγορη. Κατά την περίοδο αυτή, το πεδίο ήταν ακόμη ασθενέστερο, με μόνο 5% της αντοχής του τρέχοντος πεδίου. Ως αποτέλεσμα, η Γη εκείνη τη στιγμή έχασε σχεδόν όλη την προστατευτική ασπίδα της από τις μεγάλες κοσμικές ακτίνες, με αποτέλεσμα την έκθεση της σε ακτινοβολία. "

0

Το πιστό αντίγραφο του Παρθενώνα στην Αμερική


Αποτελεί πιστό αντίγραφο του αρχαίου Ελληνικού μνημείου τόσο σε διαστάσεις όσο και σε αναπαράσταση. Είναι φτιαγμένο από πωρόλιθο και μάρμαρο και βρίσκεται στη πόλη Marathon στο Centennial Park του Nashville. Μέσα στον Παρθενώνα βρίσκεται φυσικά και το άγαλμα της θεάς Αθηνάς, ύψους 13 μέτρων. Όλες οι κατασκευές στον Παρθενώνα του Nashville αποτελούν πιστά αντίγραφα , τόσο σε διαστάσεις όσο και σε σχέδια, των αρχαίων ελληνικών δημιουργημάτων. Το όνομα με το οποίο τον αποκαλούν ειναι "NAOS"...




 Ο Αμερικάνικος Παρθενώνας χτίστηκε το 1897 και είναι το μουσείο τεχνών της πόλης του Nashville. Σε αυτό το μουσείο βρίσκονται 63 πίνακες ζωγραφικής αμερικανών καλλιτεχνών του 19ου και 20ου αιώνα, πίνακες που είναι δωρεά του James M. Cowan.

http://www.nashville.gov/Parthenon/

 http://www.ellinikoarxeio.com